دوشنبه 28 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازجويان پرونده٬ سعيد حائری را ممنوع الملاقات کرده‌اند، کميته گزارشگران حقوق بشر

* دادستان تهران درخواست ملاقات پدر سعيد با فرزندش را رد کرد


کميته گزارشگران حقوق بشر - خانواده سعيد حائری فعال سياسی و دانشجوئی ۲۸ روز پس از بازداشت فرزندشان موفق به کسب مجوز ملاقات با وی نشده اند. بنا بر اخبار رسيده٬ سيد محمد حائری پدر سعيد حائری که وکالت فرزندش را نيز بر عهده دارد در پی مراجعات مکرر به دادگاه انقلاب و دادستانی تهران و ارائه درخواست کتبی ملاقات با فرزند دربندش با پاسخ منفی مسؤلين قضائی مواجه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رد درخواست ملاقات خانواده اين زندانی سياسی در حالی صورت می گيرد که مسؤلين دادستانی تهران و دادگاه انقلاب دربرابر درخواستهای پدر و وکيل ايشان عملاْ از خود سلب مسؤليت نموده و هرگونه موافقت يا عدم موافقت با ملاقات زندانيان بندهای ۲۰۹٬ ۲۴۰ و... اوين را منوط به موافقت مقامات امنيتی وزارت اطلاعات دانستند٬ و به نظر می رسد بنا بر توضيحات مقامات قضائی به خانواده سعيد حائری اين زندانی سياسی - عقيدتی توسط بازجويان پرونده اش تا زمان نامعلومی ممنوع الملاقات شده است.

سعيد حائری عضو کميته گزارشگران حقوق بشر ۲۹ آذر ماه در حين عزيمت به شهر قم برای حضور در مراسم تشيع پيکر مرحوم آيت ا... منتظری٬ به همراه شيوا نظر آهاری و کوهيار گودرزی دو عضو ديگر اين کميته توسط عوامل وزارت اطلاعات بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016