چهارشنبه 30 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

می گويند برای منصوره شجاعی وثيقه بياوريد، اما هيچ کس جوابگو نيست، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: با همسر منصوره شجاعی از زندان اوين تماس گرفتند که وثيقه ملکی بياوريد تا همسرتان آزاد شود، اما به گفته همسر منصوره شجاعی «اما پس از رد سند ملکی توسط بازپرسی، ديگر کسی پاسخگوی من نيست».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرهاد داودی، همسر منصوره شجاعی می گويد: «خسته شده ايم از انتظار پشت درهای زندان اوين و کسی نيست که جواب پرسش های ما را بدهد. فردای همان شبی که تماس گرفتند و گفتند وثيقه ملکی بياورم، سند ملکی را بردم و حتا آن را هم در اداره ثبت، در بازداشت بردند، اما پس از آن که همه کارهای اداری اش انجام شد، آقايان بهانه گرفته اند که مالک اين سند حضور ندارد و چون به اسم من نيست آن را نمی پذيرند. درحالی که در آن سند من وکالت تام دارم. پس از آن هم برای گرفتن پاسخی از آن ها دو روز است که در جلوی در زندان اوين انتظار می کشم تا بلکه جوابی برای پرسش ام بگيرم تا بلکه همسرم هرچه زودتر آزاد شود و بی قراری های پسرم را هرچه سريعتر رفع کنم، اما اصلا کسی نمی آيد که جوابی بدهد. ديگر مستاصل شده ام و نمی دانم چه بايد بکنم.»

به نظر می رسد مسئولان پرونده منصوره شجاعی، از ابتدا نيز قصدی برای آزادی وی نداشتند و تماس برای سپردن وثيقه برای آزادی وی، صرفا آزار خانواده های بازداشت شده است.

منصوره شجاعی، پژوهشگر حوزه زنان و از اعضای کمپين يک ميليون امضاء، روز ۷ دی ماه، نيمه های شب در منزلش بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016