یکشنبه 4 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زيان ۲ ميلياردی دولت از انتقال توليد سيگار از قشم به گلستان، آينده

با اصرار وزارت صنايع و با نظر مشورتی مدير عامل شرکت دخانيات، ماشين آلات اجاره داده شده بدون توجيه اقتصادی از دخانيات قشم بازپس گرفته شده و به استان گلستان ارسال می‌شود.آخرين خبرها حاکی از اين است که با وجود گذشت بيش از ۶ ماه، خط توليد فوق‌الذکر همچنان راه اندازی نشده و محصولی نيز توليد نکرده است

انتقال خط توليد سيگار بيستون قرمز دخانيات از قشم به استان گلستان، موجب ضرر سالانه ۲ ميليارد تومانی شرکت دخانيات خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «آينده»، اين خط توليد سيگار در ساليان گذشته به گروهی اجاره داده شده بود و از بابت هر کارتن سيگار توليدی، رقمی به عنوان اجاره دستگاه به شرکت دخانيات پرداخت می گرديد.

در سفر چندی پيش دولت به استان گلستان و بر اساس مصوبات استانی، ايجاد کارخانه سيگارت‌سازی در اين استان پيشنهاد و تصويب شد که می‌توانست اين کارخانه با ماشين آلات جديد ساخته شده و موجب شکوفايی استان گلستان در اين زمينه شود. اما با اصرار وزارت صنايع و با نظر مشورتی مدير عامل شرکت دخانيات، ماشين آلات اجاره داده شده بدون توجيه اقتصادی از دخانيات قشم بازپس گرفته شده و به استان گلستان ارسال می‌شود.

آخرين خبرها حاکی از اين است که با وجود گذشت بيش از ۶ ماه، خط توليد فوق‌الذکر همچنان راه اندازی نشده و محصولی نيز توليد نکرده است.

به نظر می رسد با وجود تبليغات وسيع دولت و به ويژه شخص احمدی نژاد در مبارزه با مافيای دخانيات و خودکفايی محصولات ملی، اين مهم هنوز تحقق نيافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016