یکشنبه 4 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: قانون و رهبری محور وحدت هستند، مهم، جدا شدن صف معترضين از اغتشاشگران است، ايسنا

دکتر محسن رضايی در جلسه با دانشجويان استان مازندران گفت: " موضوع حکميت در جمهوری اسلامی بی معنی است و قانون و رهبری محور وحدت هستند. "

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه "در تمامی کشورهای دنيا به اغتشاشگران گل نمی‌دهند بلکه پليس وظيفه نظم و امنيت را برعهده دارد" گفت: در غير اين صورت بی نظمی جامعه را فرامی‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين مطلب که برخورد قاطع و قانونی وظيفه پليس است، اظهار داشت: "مهم اين است که صف معترضين از اغتشاشگران جدا شود و آنها خود را از نيروهای ضد انقلاب تفکيک کنند. "

دکتر رضايی در پاسخ به سئوالی درباره وحدت گفت: " پس از آن که مردم از تحرک نخبگان برای ايجاد وحدت نا اميد شدند خودشان دست به کار شدند و وحدت را از کف خيابان‌ها در نهم ديماه شروع کردند. اميد است که همه به آنها بپيوندند تا در بيست و دوم بهمن ماه به اقيانوس ملت ايران متصل شوند. "


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016