یکشنبه 4 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجری، عضو کميته ويژه مجلس: تعداد کشته شدگان کهريزک تا اين لحظه فقط ۳ نفر است، مهر

عضو کميته ويژه بررسی وضعيت بازداشت شدگان پس از انتخابات در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تا اين لحظه تعداد مقتولان بازداشتگاه کهريزک فقط ۳ نفر بوده است.
فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اظهارات عبد الحسين روح الامينی پدر يکی از کشته شدگان حوادث بازداشتگاه کهريزک مبنی بر کشته شدن چهار نفر در اين بازداشتگاه ، گفت : تا اين لحظه تعداد مقتولان بازداشتگاه کهريزک ۳ نفر بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نايب رئيس کميسيون قضايی وحقوقی مجلس در ادامه با اعلام اينکه ما فقط دسترسی به اطلاعات کلی داريم نه اطلاعات جزئی، عنوان کرد: با توجه به حساسيتی که روی اين موضوع است بايد اصل ماجرا را از مسئولان سازمان قضايی نيروهای مسلح دريافت کنيد.

اين عضو کميته ويژه بررسی وضعيت بازداشت شدگان پس از انتخابات درمجلس شورای اسلامی از اقدامات وبرنامه های تازه کميته ويژه مجلس نيز ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش مهر، بعد از انتخابات رياست جمهوری دهم و حوادث پيرامونی آن، بازداشتگاه کهريزک يکی از محل های نگهداری دستگيرشدگان اغتشاشات خيابانی بود که پس از اتفاقاتی که در آن بوقوع پيوست، با دستور مقام معظم رهبری به شورای عالی امنيت ملی بازداشتگاه کهريزک بسته شد. ضمن اينکه نمايندگانی از مجلس نيز به دستور دکترلاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی کميته ای ويژه را درخصوص بررسی حوادث بازداشتگاه ها تشکيل دادند و ۲۰ ديماه گزارش اين کميته در صحن علنی مجلس قرائت شد .

اين گزارش بر کشته شدن ۳ نفر از بازداشت شدگان به نامهای محسن روح الامينی، امير جوادی فر و محمد کامرانی به دليل ضرب و جرح در بازداشتگاه تاکيد داشت . پيش از آن در گزارش سازمان قضايی نيروهای مسلح نيز از اين سه نفر به عنوان تنها کشته شدگان بازداشتگاه کهريزک نام برده شد . با اين حال دکتر عبدالحسين روح الامينی پدر يکی از کشته شدگان که دبيرکلی حزب توسعه و عدالت اسلامی را برعهده دارد ، در گفتگو با مهر از رامين آقازاده قهرمانی به عنوان يکی ديگر از کشته شدگان بازداشتگاه کهريزک نام برده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016