چهارشنبه 7 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود باستانی به زندان رجايی شهر کرج منتقل شد، تا آزادی روزنامه نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی- مسعود باستانی روزنامه نگار به زندان رجايی شهر کرج منتقل شد.

مهسا امرآبادی همسر اين روزنامه نگار با بيان اين خبر، گفت: مسعود صبح روز سه شنبه در تماسی از انتقال خود به زندان رجايی شهر خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امرآبادی ضمن اعتراض شديد به اين انتقال ادامه داد: روحيه مسعود بسيار بد بود و خيلی ضعيف صحبت می کرد. مسعود يک روزنامه نگار است نمی دانيم دليل واقعی انتقال او به زندان رجايی شهر که زندانی بسيار بد با شرايط بسيار نامناسب است را نمی دانيم. در اين زندان زندانيانی با جرايمی از قبيل قتل و دزدی و جرايمی از اين دست نگه داری می شود و اين برای خانواده مسعود بسيار نگران کننده است.

وی افزود: به مسعود حکمی را نشان داده اند که در آن دستور آقای صلواتی برای انتقال او به رجايی شهر بود و دليل آن برگزاری کلاس های روزنامه نگاری برای زندانيان بند ۳۵۰ اوين عنوان شده بود. در حالی که مسعود به هيچ عنوان آموزش روزنامه نگاری نداده است و اين موضوع به شدت تکذيب می شود.

امرآبادی گفت: ما به شدت اعتراض داريم و به شدت نگران وضعيت سلامتی مسعود هستيم. چرا که او تنها يک روزنامه نگار است و طبق اصل تفکيک زندان ها، جای مسعود در رجايی شهر نيست.نمی دانم واقعا دليل اين همه فشار بر مسعود چيست. من بسيار نگران وضعيت او هستم و از مسئولين خواهش می کنم او را به همان اوين برگردانند.

مسعود باستانی روزنامه نگار، در تاريخ ۱۴ تير ماه بازداشت شد و دادگاه بدوی او را به ۶ سال حبس تعزيری محکوم کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016