دوشنبه 12 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاضی صلواتی: دستور انتقال مسعود باستانی به زندان رجائی شهر را نداده ام، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- مسعود باستانی از روز ۶ دی ماه به اتهامات واهی با عنوان تلاش به آموزش روزنامه نگاری در سلول های چند نفره بند ۲۰۹ اوين و صدور بيانيه از داخل زندان, به زندان رجائی شهر منتقل شده است. با وجود واهی بودن اتهامات, اين جرم در آئين نامه زندان وجود نداشته و اين مجازات برای آن تعريف نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش های رسيده اوضاع جسمانی مسعود باستانی وخيم می باشد و در پی گيری وکلای وی از دادگاه انقلاب و بر اساس گفته های قاضی صلواتی,وی دستور انتقال مسعود باستانی را به زندان رجائی شهر را نداده است. اين برخلاف گفته های مسئولين زندان است که حکمی به دستور قاضی صلواتی برای انتقال مسعود باستانی نشانش داده بودند.

مسعود باستانی روزنامه نگار و فعال سياسی صبح روز ۱۴ تيرماه، زمانی که برای پيگيری امور همسرش مهسا امرآبادی که قريب ۲۰ روز بود در بازداشت بسر می برد به دادگاه انقلاب تهران مراجعه کرد، با حکم قضايی بازداشت شد.

او در دادگاه بدوی بدون حضور وکيلش، به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شد. يکسال از اين حکم به اتهام تبليغ عليه نظام و ۵ سال به اتهام اجتماع و تبانی برای ايجاد اغتشاش صادر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016