یکشنبه 18 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی ابطحی ادعاهای مهدی طائب را تکذيب کرد

محمدعلی ابطحی در تکذيب نامه ای اتهامات و ادعاهای اخير مهدی طائب را تکذيب کرد. متن نوشته ابطحی از اين قرار است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در طی دو هفته گذشته، دو سخنرانی از آقای مهدی طائب، که معمولاً سخنران محافل افراطی هستند در سايت­های محافظه­کار منتشر شد که در يکی از آنان ادعا شده بود که آقای عباس عبدی اطلاعات موشکی و من اطلاعات هسته­ای را در اختيار بيگانگان قرار می­داديم؛ و در سخنرانی دوم که احتمالاً مفاد سخنرانی اول را فراموش کرده بودند، در گيلان اعلام کرده بودند که آقای خاتمی اطلاعات محل استقرار موشک­ها را به من می­دادند و من آن را به آمريکايی­ها دادم.

گرچه بعد از آزادی از زندان من سکوت کرده­ام و حضور رسانه­ای و وبلاگی کم رنگی دارم و قصد پاسخگويی به اظهارنظرها را نداشتم، اما به دليل اين که اين اتهام­ها بسيار زشت و سنگين و خفت­آور است، رسماً اين موارد را تکذيب می­کنم. هم چنان که در طول ۱۶۰ روزی که در زندان تحت اختيار سپاه پاسداران بودم و بازجويی­هايی طولانی داشتم، يک بار حتی به عنوان سؤال هم از اين دو شايعه­ای که آقای طائب آن را مطرح کرده­اند حرفی به ميان نيامد. از خداوند درخواست توفيق رعايت تقوا و اخلاق برای همه آرزومندم.

محمدعلی ابطحی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016