یکشنبه 18 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم جباری، فرمانده سپاه علی بن ابيطالب: پروژه کشته‌سازی و قصد ترور خاتمی، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابيطالب به تشريح جريان و توطئه کشته‌سازی منافقان و بمب‌گذاری هواپيمای تهران ـ اهواز برای ترور خاتمی پيش از انتخابات پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهيم جباری شنبه شب در نشست سياسی بصيرت که به مناسبت ايام‌الله دهه فجر در مسجد اهل البيت(ع) قم برگزار شد، جريان کشته‌سازی منافقان برای بدنام کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را مورد توجه قرار داد و گفت: پيش از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری و زمانی که خاتمی به شهر اهواز سفر کرده بود، منافقان درصدد ترور وی و اسطوره‌سازی و مظلوم‌نمايی فتنه سبز برآمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آنها در هواپيمای اهواز ـ تهران که خاتمی و هيئت همراه او در آن جای داشتند بمب‌گذاری کردند و قرار بود که نيم ساعت پس از پرواز آن بمب در هوا منفجر شده و اينگونه دشمنان به اهداف شوم خود دست يابند.
جباری خاطرنشان کرد: اما خاتمی که حدود نيم ساعت زودتر به فرودگاه رسيده بود از سوی سرگروه تيم مطلع شد که هواپيمايی زودتر از موعد مقرر قصد پرواز به سمت تهران را داشته و اتفاقا در جلوی هواپيما نيز جای خالی وجود دارد، از اين رو تصميم به پرواز با آن هواپيما را گرفت.
وی در ادامه تصريح کرد: پس از نجات خاتمی از مهلکه‌ای که به ظاهر دوستان او برايش ترتيب داده بودند، مهماندار هواپيمای بمب‌گذاری شده در حالی که حدود يک ربع از پرواز هواپيما از فرودگاه اهواز گذشته بود، يادداشتی را در گوشه‌ای از هواپيما پيدا کرده بود که نسبت به بمب‌گذاری در دستشويی هواپيما هشدار داده بود.
فرمانده سپاه علی بن ابيطالب(ع) گفت: پس از مطلع شدن خلبان و مسئول امنيت پرواز از اين جريان، آنها با توکل به خداوند تصميم به بازگشت به فرودگاه گرفته و پاسدار فداکار امنيتی با گرفتن بمب در آغوش جان خود را برای محافظت از مسافران در طبق اخلاص قرار می‌دهد.
جباری در ادامه افزود: هنگامی که هواپيما به سلامت به فرودگاه می‌رسد، همان مسئول امنيتی به سرعت بمب را از هواپيما خارج کرده و به سمت فضای باز منتقل می‌کند.
وی اظهار داشت: پس از آنکه آن پاسدار بمب را در فضای باز رها می‌کند و در هنگام بازگشت آن بمب منفجر شده و موج انفجار او را زخمی می‌کند.
جباری تأکيد کرد: پاسداران انقلاب اسلامی اينگونه از جان مردم در برابر خطرات محافظت می‌کنند اما منافقان کوردل تصور می‌کنند با کشتن افرادی مثل ندا آقاسلطان می‌توانند نظام اسلامی را به ترور متهم کنند، ولی اين جاهلان مغز تهی چه فکری پيش خود می‌کنند و نظام از ترورهای بدين شکل چه منفعتی خواهد داشت که آنها اينگونه سخن می‌گويند.
فرمانده سپاه علی بن ابيطالب(ع) در پايان مردم را نسبت به آگاهی در برابر فتنه‌ها و دسيسه‌های دشمنان هشدار داد و گفت: امروز مردم و خواص جامعه بايد با حضور پرشور در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی به ويژه راهپمايی ۲۲ بهمن، دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و پاسداری از حريم ولايت‌فقيه را فرياد کشيده و فرصت هرگونه فتنه و شيطنت را از منافقان سلب کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016