دوشنبه 19 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عمادالدين باقی همچنان در انفرادی، با وجود پايان بازجويی، سحام نيوز

در حالی که بازجويی عمادالدين باقی پايان يافته و چهل و دو روز از بازداشت او می گذرد وی همچنان در سلول انفرادی بند ۲۴۰ به سر می برد و در تمام اين مدت حتی محروم از دسترسی به قرآن و ممنوع الملاقات بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عمادالدين باقی يک روز پس از عاشورا و به اتهام مصاحبه با آيت الله منتظری که در بی بی سی فارسی پخش شد ، در منزلش بازداشت شد. خانواده باقی گفته اند ضمن اينکه هيچ اتهامی متوجه آن مصاحبه نمی تواند باشد قابل توجه است که اين گفتگو دو سال قبل انجام شده بود و وی از زمان و نحوه پخش آن خبری نداشت و اساسا اين اقدام طبق قانون آنی بوده ، نه مستمر و پايانه يافته است و بيم تبانی و يا امحاء آثار نمی رود تا بازداشت موقت او ادامه يابد. خانواده باقی می گويند بازداشت او بلاوجه است در حالی که اگر بر فرض نسبت به آن مصاحبه اتهامی متوجه او بود می توانست احضار شود و در دادگاه حضور يابد و در مورد آن توضيح دهد.

خانواده باقی به خصوص با توجه به وضعيت جسمی وی خواستار آزادی او هستند. آنها اعلام کرده اند که پايان زندان انفرادی و ملاقات با باقی را به دادستانی تهران داده اند که هنوز موفق به دريافت پاسخی از اين نهاد نشده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016