دوشنبه 19 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس از جمع آوری طومار برای محاکمه رهبران جنبش سبز خبر داد

در خواست مردم سراسر کشور با تقديم طوماری با بيش از يک ميليون امضا به دادستان تهران؛
سران فتنه را بازداشت و مقدمه محاکمه قضايی آنان را فراهم کنيد

خبرگزاری فارس: نمايندگان تشکل های مردمی سراسر کشور امروز طی تجمعی طوماری را که برای بازداشت و محاکمه سران فتنه توسط مردم تدوين و امضا شده بود، تحويل دادستان تهران دادند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری فارس، صبح امروز گروهی از نمايندگان تشکل‌های مردمی سراسر کشور که تحت عنوان جنبش مردمی ايران عليه قانون گريزی فعاليت می‌کنند طی تجمعی مقابل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب تهران با ارائه طوماری با بيش از يک ميليون امضا بازداشت و محاکمه سران فتنه را خواستار شدند.
در اين طومار که خطاب به رياست قوه قضائيه آيت الله صادق آملی لاريجانی تنظيم شده آمده است همانطور که استحضار داريد بيش از ۷ ماه است جمهوری اسلامی ايران با فتنه ای عظيم که تحت حمايت استکبار جهانی و ايادی داخلی آنها است روبرو می‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين فتنه بزرگترين سرمايه های اين کشور از جمله آبرو و حيثت نظام اسلامی، امنيت و نظم اجتماعی توسط عده‌ای به تاراج گذاشته شده است.
آنچه در اين ميان از حساسيت فوق العاده برخورد است مديريت و فرماندهی فتنه‌ای است که توسط برخی از عناصر شکست خورده در انتخابات رقم خورده است کسانی که تحت هيچ شرايطی حاضر نشدند به قوانين جمهوری اسلامی تن داده و آرای ملت را محترم شمارند.
در ادامه اين بيانيه تاکيد شده است: متاسفانه اين عناصر با سوء استفاده از رافت اسلامی ، آزادانه به اقدامات غير قانونی خود ادامه داده و هنوز متنبه نشده اند و اين شرايطی است که بر اساس توطئه‌ها و فتنه انگيزی‌های آنها تا کنون‌ دهها نفر کشته و خسارات فراوان مادی و حيثيتی به کشور و مردم اسلامی ايران وارد شده است.
در ادامه اين طومار تصريح شده است: اينجانبان به عنوان نمايندگان مردم استان‌های مختلف کشور با تهيه‌ طومار و ميليون‌ها امضاء از اهالی شهرستان‌ها و استان‌های مذکور ضمن اعلام انزجار از رفتار و افعال خائنانه فتنه انگيزان از آن مقام تقاضا داريم با توجه به دلايل ذيل الذکر به شکايت و مطالبه ملت مسلمان ايران در اين طومارها عنايت کرده ، سران فتنه اخير از جمله موسوی، کروبی، خاتمی و عناصر وابسته به آنان را به دست عدالت اسلامی سپرده و هر چه زودتر با دستگيری آنان مقدمه محاکمه قضايی نامبردگان را فراهم آوريد.
در اين طومار با تاکيد بر اين‌که هر چند نامبردگان در دادگاه افکار عمومی به اتهام ارتکاب جرائم فوق در ۹ دی ماه سال جاری محکوم شده‌اند، آمده‌است: هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت سيد الشهداء (ع) در مراسم عزاداری عاشورای حسينی، هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خمينی (ره)، ضربه زدن به چهره نظام اسلامی در عرصه بين المللی، تخريب اموال عمومی و بيت المال مسلمين، ايجاد ناامنی آشوب و رعب و وحشت در کشور، اختلال و مزاحمت در کسب و کار مردم و ضربه جدی به اقتصاد کشور، تضعيف نظام جمهوری اسلامی و زير سئوال بردن اقتدار آن و بر هم زدن آرامش محيط علمی دانشگاه‌ها از دلايلی است که ما بر اساس آن خواستار بازداشت و محاکمه فتنه گران و سران آن هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016