چهارشنبه 21 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۵ سال حبس تعزيری برای بهزاد نبوی، تاييد حکم ۳۵ نفر از متهمان حوادث بعد از انتخابات، رهانا

دادگاه تجدبدنظر حکم ۵ سال حبس تعزيری بهزاد نبوی را تاييد کرد.

رهانا ـ زندانيان: روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد حکم محکوميت ۳۵ نفر از معترضان انتخاباتی را که از آن‌ها را «عوامل اغتشاشات» ياد کرده پس از قطعيت در محاکم تجديدنظر ، جهت اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محکومان ياد شده حسب احکام صادره توسط دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران به حبس تعزيری و جزای نقدی محکوم شده‌اند و احکام صادره در مورد اکثر آنان نيز در حال اجرا است.

اجتماع و تبانی عليه امنيت، تبليغ عليه نظام، حمله به مامورين انتظامی و تخريب و آتش‌سوزی از جمله اتهاماتی است که روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای متهمان اعلام کرده است.

بر اساس اين خبر از جمله احکام صادره در مورد محکومان فوق، تاييد محکوميت بهزاد نبوی به ۵ سال حبس تعزيری است. بهزاد نبوی از تاريخ ۲۳ خرداد ماه ۱۳۸۸ بازداشت شد و در دادگاه بدوی به شش سال زندان محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016