پنجشنبه 22 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله شدید لباس شخصی‎ها به مهدی کروبی، تعدادی از راهپیمایان سبز در فلکه دوم میدان صادقیه بازداشت شده‌اند، ندای سبز آزادی

کودتاچیان عصبانی سرگردان از حضور انبوه راهپیمایان سبز در فلکه دوم میدان صادقیه طبق معمول هیچ چاره‌ای به جز اعمال خشونت نیافتند و به سمت مهدی کروبی حمله ور شدند.

به گزارش خبرنگار ندای سبز آزادی از فلکه دوم صادقیه، شیخ مهدی کروبی مورد حمله شدید نیروهای کودتاچی قرار گرفت. شاهدان عینی خبر از پاره شدن عبایش می‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس گزارش خبرنگار ندای سبز آزادی شیشه های ماشین مهدی کروبی شکسته شده است، حسین کروبی فرزند مهدی کروبی خبر فوق را تایید کرد.

مهدی کروبی بر اثر شدت حملات لباس شخصی‎ها مجبور شده است محل درگیری را با سوار شدن خودرو مردم ترک کند اما شیشه های آن ماشین را نیز با باتوم خورد کرده اند. به گفته یکی زا شاهدان کروبی به منزل بازگشته و نمی تواند در راهپیمایی شرکت کند به خود کروبی آسیبی وارد نشده است.

این در حالیست که هزاران نفر از حامیان جنبش سبز در فلکه دوم میدان صادقیه از اولین ساعات صبح امروز حضور یافته‌اند. فضای فلکه دوم صادقیه ملتهب گزارش شده است. نیروهای ضدشورش تا این لحظه به سمت مردم گاز اشک‌اور پرتاب کرده‌اند. همچنین گفتنی است که تعدادی از راهپیمایان سبز در فلکه دوم میدان صادقیه بازداشت شده‌اند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016