پنجشنبه 22 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده ولی ‌فقيه در سپاه در راهپيمايی ‌٢٢ بهمن: بحث آشتی ملی، يک فتنه است، ايسنا

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران گفت: بحث آشتی ملی، يک فتنه است و مورد تاييد ملت ايران نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) حجت الاسلام و المسلمين علی سعيدی در جمع راهپيمايان روز ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ايران تا کنون به دستاوردهای بزرگی در جهان دست يافته است که از جمله آنها می توان به احياء روحيه دينی در مردم فلسطين، حماسه حزب الله و ايستادگی مردم غزه در برابر تهاجم اسرائيل اشاره کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ايران توانست بافت دو قطبی جهان را بر هم زند و راه سومی را به جهانيان بشناساند و اين انقلاب توانست که شاخ ابر قدرتی مانند آمريکا را بشکند، لذا طبيعی است که چنيبن انقلابی با اين عظمت، همواره با توطئه‌ها و فتنه‌های بسياری مواجه باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سعيدی خاطرنشان کرد: ۳۱ سال است که اين انقلاب در برابر سخت‌ترين مشکلات ايستادگی کرده است و جنگ نرمی که در سال‌های اخير برای تصرف قلب و ذهن مردم از سوی دشمنان اين انقلاب به راه افتاد، بزرگترين فشار را بر پيکره انقلاب وارد آورد، اما اين انقلاب همچنان مستحکم روی پای خود ايستاده است و امروز با حضور گسترده ای که مردم در جای جای ايران اسلامی در راهپيمايی ۲۲ بهمن از خود نشان دادند، مشت محکم ديگری بر دهان استکبار کوبيده شد.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران، گفت: در ايجاد و بقای اين انقلاب، سه عامل مهمترين نقش را بر عهده داشت است که عامل اول رهبری دينی و الهی چه در زمان حضرت امام خمينی (ره) و چه بعد از امام(ره) و در دوران رهبری مقام معظم رهبری می باشد، دومين عامل اسلام و مکتب حيات بخش آن به عنوان محتوای اداره جامعه بوده و سومين عامل نيز مردم هستند که هم اصل انقلاب با دستان مردم محقق شد و هم تا کنون بقای اين انقلاب توسط مردم محقق گشته است.

وی تصريح کرد: اگر نگاهی به تاريخ داشته باشيم، می‌بينيم که اين انقلاب، چهارمين انقلاب توحيدی جهان است که تاکنون شکل گرفته است.

سعيدی افزود: در دوران رهبری حضرت امام خمينی (ره) که از ۲۲ بهمن ۵۷ تا زمان رحلت جانسوز ايشان در ۱۴ خرداد ۶۸، حدود ۱۰ سال بود، اين انقلاب همواره با توطئه ها و فتنه‌های بسياری مواجه بود که همه‌ی اين فتنه‌ها و توطئه‌ها همواره با درايت و رهبری حضرت امام (ره) پشت سر گذاشته می شدند.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران، گفت: سال ۶۸ که امام از دنيا رفت، مجلس خبرگان تشکيل جلسه داد و آيت الله خامنه‌ای را به عنوان رهبر انقلاب برگزيد. در آن زمان خبرگان تکليف خود را انجام داد و مردم نيز شعار دادند که اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام(ره) است و طی اين سال‌ها نيز همواره شعار؛«ما اهل کوفه نيستيم، علی تنها بماند»را سر داده‌اند.

سعيدی افزود: در طول اين سال‌های رهبری مقام معظم رهبری نيز تا کنون همواره شاهد توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسيسه‌های بسياری بوده‌ايم که به لطف خداوند و با رهبری حکيمانه و مقتدرانه ايشان نيز اين توطئه‌ها و فتنه ها يکی پس از ديگری پشت سر گذاشته شده‌اند.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات دوره دهم رياست جمهوری، گفت: اين فتنه اخير، فتنه کوری بود که می توانست هر انقلابی را از پای درآورد، اما مردم اين انقلاب روز ۹ دی احساس تکليف کرده و به ميدان آمدند و بحمدالله اين توطئه را خنثی کردند.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران، گفت: در اين روز باشکوه سه پيام دارم که پيام اول من به مستکبرين و در راس آن ها آمريکا است، آنها بدانند که ملت ايران ۳۱ سال است که فرياد مرگ بر آمريکا سر می دهد و بدانند که اين ملت در برابر خواسته هايشان حتی يک متر هم عقب نشينی نخواهند کرد.

سعيدی افزود: پيام دوم من به برخی افرادی است که در حوادث اخير فتنه ايجاد کردند و آبروی اين انقلاب را بردند و اينها در دام آمريکا افتادند، لذا پيام من اين است که تنها راه برای آنها توبه است چرا که ملت ايران و رهبری اين ملت آنقدر بزرگوار هستند که می توانند در جرايم آن ها تخفيف قائل شوند.

وی تاکيد کرد: ما معتقديم که اين بحث آشتی ملی، يک فتنه است و مورد تاييد ملت ايران نخواهد بود.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران در پايان، گفت: پيام سوم من از سوی مردم کرمانشاه، خطاب به مقام معظم رهبری است و اعلام می داريم که تا آخرين قطره خون خود از شجره طيبه اسلام و شخص شما حمايت خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016