پنجشنبه 22 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ده‌ها شهروند در ميدان صادقيه و نقاط ديگر تهران، رهانا

ده‌ها تن از شهروندانی که امروز به خيابان‌های تهران آمده بودند، پس از درگيری‌های مختلف و در مواردی ضرب و شتم، در ميدان صادقيه‌ و ديگر نقاط شهر تهران بازداشت و مکان نامعلومی منتقل شدند.

رهانا – زندانيان: امروز در نقاط مختلفی از شهر تهران که مردم و طرفداران جنبش سبز حضور چشم‌گيری داشتند، درگيری‌های مختلفی که برخی از آن‌ها منجر به شليک گاز اشک‌آور نيز شد، به وقوع پيوست که در اين ميان در ميدان صادقيه و ديگر نقاز شهر تهران، ده‌ها تن از شهروندان توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار رهانا، اين بازداشت‌ها در حالی صورت گرفت که اين شهروندان هيچ عمل خلاف قانونی انجام نداده بودند اما توسط نيروهای امنيتی و لباس شخصی بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از هويت اين افراد و محلی که به آن انتقال پيدا کرده‌اند تا کنون خبری در دست نيست.

در مناطق ديگری از شهر تهران هم در پی حضور طرفداران جنبش سبز درگيری‌های مختلفی صورت گرفته که در برخی از آن‌ها نيروهای امنيتی اقدام به ضرب و شتم مردم و تعدادی از آنان را زخمی و مجروح کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016