جمعه 23 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام رهبر جمهوری اسلامی: آيا حضور ده‌ها ميليونی در جشن سی‌ويک سالگی انقلاب کافی نيست که معاندان و فريب خوردگان داخلی را به خود آورد، ايلنا

ـ ملت هر مانعی را برای رسيدن به قلّه‌ پيشرفت و سعادت از سر راه برخواهد داشت


ايلنا:حضرت آيت‌الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پيامی از حضور ده‌ها ميليونی ملتِ شگفتی آفرين ِايران در راهپيمايی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی و تأکيد کردند: دوستان و دشمنان ملت ايران بدانند که اين ملت راه خود را شناخته و تصميم خود را برای رسيدن به قله پيشرفت و سعادت گرفته است و هر مانعی را از سر راه خود برخواهد داشت.

به گزارش ايلنا،متن پيام مقام معظّم رهبری به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

ملت عظيم الشأن و شگفتی آفرين ايران

خسته مباد گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصيرت بی‌همتايتان که هميشه در لحظه‌ی نياز،‌ صحنه رويارويی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پيروزی حق ميسازد و نمايشگاهی از عزت و عظمت می آرايد.

و سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفريننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ايمان و بصيرت شما نمايان ساخت و در سی و يکمين سالروز تولد جمهوری اسلامی، نيرومندی و سرزندگی اين نظام را که بر ايمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکيه زده است، بيش از هميشه به رُخ دشمنان کشيد.

آيا سی‌و‌يک سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نيست که آنان را از خواب غفلت بيدار کند و بيهودگی تلاش برای سيطره بر ايران اسلامی را به آنان تفهيم نمايد؟

آيا حضور ده‌ها ميليون انسان بصير و پُر انگيزه در جشن سی‌و يک سالگی انقلاب کافی نيست که معاندان و فريب خوردگان داخلی را که گاه رياکارانه دَم از "مردم" می‌زنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقيم اسلام ناب محمدی صلّی الله عليه و آله و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهد؟

دوستان و دشمنان ملت ايران بدانند که اين ملت، راه خود را شناخته و تصميم خود را گرفته است و برای رسيدن به قلّه‌ی پيشرفت و سعادت با تکيه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشيده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.کمک و توفيق الهی يار اين ملت و دعای حضرت بقيه الله ارواحنا فداه پشتيبان آنان باد.

سیّد علی خامنه ای
۲۲/بهمن/۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016