سه شنبه 4 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو شرکت مهم نفتی در آستانه ورشکستگی، کلمه

ـ انحصارگرايی شرکت های زير مجموعه خاتم الانبيا

اين دو شرکت با داشتن چندين هزار پرسنل مهندسی و فنی جهت کاهش زيان خود شروع به عدم تمديد قرار داد پرسنلی عده ای از کارشناسان خود با اعلام قبلی نموده است و در مرحله اول شرکت ناموران ۱۵۰ نفر و شرکت سازه ۴۰۰ نفر را در معرض اخراج در پايان سال قرار داده است.


کلمه: شرکتهای مهندسی ناموران و سازه بدليل زيان مالی در صدد اخراج ۵۵۰ نفر از پرسنل مهندسی تا پايان سال هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه بدنبال سياستهای غلط دولت نهم و دهم در جذب سرمايه های خارجی و داخلی و انحصارگرايی شرکت های زير مجموعه خاتم الانبيا ء در اجرای پروژههای نفتی , شرکت های مهندسی سازه و ناموران بعنوان دو شرکت بزرگ طراحی و مهندسی و با سابقه در ايران بدليل عدم پرداخت بدهی شان از طرف کارفرماهای دولتی و عدم وجود پروژه فعال جديد در صنعت نفت و گاز کشورجهت عقد قرارداد در آستانه زيان مالی و ورشکستگی قرار گرفته اند.

بنابراين اين دو شرکت با داشتن چندين هزار پرسنل مهندسی و فنی جهت کاهش زيان خود شروع به عدم تمديد قرار داد پرسنلی عده ای از کارشناسان خود با اعلام قبلی نموده است و در مرحله اول شرکت ناموران ۱۵۰ نفر و شرکت سازه ۴۰۰ نفر را در معرض اخراج در پايان سال قرار داده است.

حال با توجه به شرايط مالی دولت ،عدم پرداخت بدهی کارفرماهای قوی دولتی از قبيل شرکت نفت فلات قاره و شرکت نفت مرکزی و … به پيمانکاران بخش خصوصی بسيار قابل تامل است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016