یکشنبه 9 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون سیاسی استاندار تهران: کسانی که در بحث هسته‌ای ایران بهانه‌جويی می‌كنند، حامی اغتشاشگران‌ بودند، ايلنا

اگر بنا به مقابله باشد بايد با كشورهايي مقابله كرد كه صدها كلاهك اتمي در اختيار دارند و علاوه‌بر اين‌كه از اين سلاح‌ها در جنگ استفاده كرده‌اند، كارنامه آنان نيز مملو از تجاوز و اشغالگري است.


ايلنا:معاون سياسي استاندار تهران گفت:کسانی که در بحث هسته‌ای ایران بهانه‌جويی می‌‌كنند حامی اغتشاشگران‌ بودند.
به گزارش ايلنا،صفرعلي براتلو طي سخناني در گردهمايي سياسي فرماندهان و كاركنان منطقه چهارم دريايي ثارالله نيروي دريايي سپاه به تحليل مسائل سياسي روز كشور و منطقه پرداخت و با اشاره به فريبكاري و دغل بازي غربي‌ها در مسئله هسته‌اي ايران، تاكيد كرد: همان كساني‌كه در بحث هسته‌اي ايران بهانه‌جويي مي‌كنند، حامي سرسخت فتنه‌گران و آشوبگران در جريان حوادث پس از انتخابات بودند و اين گواه روشني بر سياسي‌كاري و اهداف مغرضانه و خصمانه آنان در طرح اداعاهاي مربوط به مسئله هسته‌اي ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي ادامه داد: چگونه كشورهايي كه خود انبار مدرن‌ترين تسليحات اتمي دنيا بوده و روز به روز نسل جديدي از بمب‌هاي اتمي را آزمايش مي‌كنند، پرچمدار مقابله با مسائل هسته‌اي جهان شده‌اند.
براتلو با اشاره به بكارگيري سلاح اتمي از سوي آمريكا در جريان جنگ دوم جهاني و تجاوزات، لشكركشي‌ها و اشغالگري‌هاي اين كشور افزود: اگر بنا به مقابله باشد بايد با كشورهايي مقابله كرد كه صدها كلاهك اتمي در اختيار دارند و علاوه‌بر اين‌كه از اين سلاح‌ها در جنگ استفاده كرده‌اند، كارنامه آنان نيز مملو از تجاوز و اشغالگري است.
براتلو در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اهميت مسئله انرژي در منطقه خاورميانه و گسترش روز افزون اسلام و فرهنگ انقلاب اسلامي در جهان، گفت: هدف اصلي دشمنان از اشغالگري و مانورهاي نظامي و تبليغاتي در عراق، افغانستان و پاكستان، ايران است.
وي با بيان اين‌كه جمهوري اسلامي ايران پرچمدار مبارزه با صهيونيسم است افزود: هدف اصلي دشمن، برداشتن سد آهنيني به نام جمهوري اسلامي ايران است كه همواره مانع تحقق اهداف سلطه‌جويانه آنان در منطقه بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016