سه شنبه 11 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده ولی فقيه در سپاه: به رسميت شناختن فتنه‌گر، مشکلات نظام را بيشتر می‌کند، ورود سپاه به بحث‌های اقتصادی اتفاق جديدی نيست، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران گفت: به رسميت شناختن فتنه‌گر و پذيرش وضعيت فتنه‌گر، مشکلات نظام را بيشتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شيراز، حجت‌الاسلام علی سعيدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با بيان اينکه انقلاب اسلامی ايران با نماد وحدت پايه‌گذاری شد، اظهار داشت: شعار حضرت امام (ره) وحدت بود و ايشان بانی وحدت شدند.
وی با تاکيد بر اينکه تاکنون هيچ‌گاه شعار فرقه‌ای نداديم، تصريح کرد: ما تاکنون براساس شعار امام (ره) که بيداری اسلامی بود، در عرصه بين‌الملل هرجا که بحث اسلام بود، با جديت وارد عرصه شديم.
نماينده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حمايت معنوی ما از حزب‌الله لبنان و حماس جدی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سعيدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ايران با وجود هزينه‌های زيادی که پرداخته، روی اصول و مبانی ايستاده است.
وی ورود سپاه به عرصه اقتصادی و سازندگی را بر اساس يک وظيفه ذاتی دانست و گفت: اگر سپاه پس از جنگ به بازسازی‌ها سرعت نداده بود، لطماتی به انقلاب وارد می‌شد که دشمن از همان روزنه‌‌‌ها سوء استفاده می‌کرد.
نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اينکه ورود سپاه به بحث‌های اقتصادی و سازندگی، اتفاق جديدی نيست، ادامه داد: نبايد در زمينه اين‌گونه اقدامات سپاه جنجال‌سازی شود.
سعيدی با اشاره به پروژه‌های ملی سپاه پاسداران گفت: برخی از پروژه‌های ملی از جمله پروژه لوله‌گذاری عسلويه به چابهار، چون ريسک بالايی دارد و ديگران نيز توان رقابتی کمتری دارند، وارد آن نمی‌شوند.
وی با تاکيد بر اينکه سپاه از ابتدا براساس وظيفه ذاتی وارد عرصه سازندگی کشور شد، بيان کرد: در حال حاضر نيز اين‌گونه است و سپاه براساس يک وظيفه وارد اين عرصه می‌شود.
نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: در کشورهای مختلف دنيا مخابرات را به دليل پيچيدگی به دستگاه‌هايی که از سلامت آنها مطمئن نيستند، واگذار نمی‌کنند.
سعيدی با بيان اينکه شبکه‌های داخلی صدا و سيما بايد دارای استانداردها و چارچوب‌هايی باشند، خاطرنشان کرد: برنامه‌هايی که از شبکه‌های داخلی صدا و سيما پخش می‌شود، نياز به بررسی بيشتری دارند.
وی نوع حرکت رئيس جمهور را خروج از حالت انفعال به تهاجم دانست و گفت: اکنون دشمنان در لاک پاسخگويی فرو رفته‌اند.
نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اينکه جنگ سرد، يکی از ابعاد و شعبه‌های جنگ نرم است، تصريح کرد: مهم‌ترين مسئله در جنگ نرم، بازسازی نيروها است.
سعيدی با تاکيد بر اينکه تمام اقشار جامعه در تهاجم فرهنگی، زير سيطره جنگ نرم هستند، گفت: بهترين اقدام در جنگ نرم اين است که افراد را واکسينه کنيم.
وی رهبر معظم انقلاب اسلامی را پيشتاز مقابله با جنگ نرم دانست و تصريح کرد: فاصله ايشان مانند يک خط‌‌شکن، با رده‌های ديگر بسيار زياد است.
نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دستگاه‌هايی که بايد منويات رهبری را عملياتی کنند، فاصله زيادی با ايشان دارند.
سعيدی با بيان اينکه عناصر و عوامل فتنه‌های اخير به اشتباهات خود پی برده‌اند، ادامه داد: اين افراد مردانگی پذيرش و بازگويی اشتباهات خود را ندارند.
وی با اشاره به بزرگواری رهبر معظم انقلاب و ملت ايران، اظهار داشت: اين افراد اگر اکنون نيز باز گردند و اعتراف به اشتباهات خود بکنند، پذيرفته می‌شوند.
نماينده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اينکه اين افراد به وسعت ايران زندانی هستند، خاطرنشان کرد: تمام چيزها در اقدامات قوه قضائيه خلاصه نمی‌شود.
سعيدی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد نامه‌نگاری‌های برخی افراد به رهبر معظم انقلاب که برخی از آن به تعارف جام زهر تعبير کردند، گفت: برخی از آن نامه‌ها از آن چهره‌ها قابل قبول نبود.
وی با بيان اينکه به رسميت شناختن فتنه‌گر و پذيرش وضعيت فتنه‌گر، مشکلات نظام را بيشتر می‌کند، تصريح کرد: نوع برخورد با عوامل فتنه چارچوب و قانون دارد.
نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: افرادی که بعد از خطبه ۲۹ خرداد رهبری روی مواضع خود ايستادند، بايد اکنون مواضع خود را شفاف بيان کنند.
سعيدی با بيان اينکه در تمام انقلاب‌ها و حکومت‌ها فردی به عنوان فصل‌الخطاب وجود دارد، عنوان کرد: ما که معتقد به مشروعيت الهی رهبری هستيم بايد نسبت به بقيه تعهد بيشتری داشته باشيم.
وی با تاکيد بر اينکه پيشنهاد راه‌‌های ميانه، مناسب نيست، اضافه کرد: راه درست اين است که در برابر قانون و مواضع رهبری تسليم شوند و قانون و فصل‌الخطاب رهبری را بپذيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016