شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لايحه تکميلی دفاعيه وکلای محسن ميردامادی در پرونده ثبت شد، ايلنا

ـ تا اين لحظه تمامی موارد مطرح شده در سايت‌های خبری در خصوص آزادی تاج‌زاده کذب بوده است
ـ پرونده صفايی فرهانی به شعبه ۵۴ دادگاه تجديد نظر ارسال شده و تاکنون حکمی از اين مرجع صادر شده است


ايلنا:وکيل محسن ميردامادی از به ثبت رساندن لايحه تکميلی دفاعيه وکلای پرونده در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خبر داد.
هوشنگ پوربابايی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين مطلب اظهار داشت: طی درخواستی که در آخرين جلسه دادگاه از قاضی پرونده به عمل آمده بود قرار شده بود که اين جانب به همراه دکتر حسين آبادی ديگر وکيل پرونده و شخص محسن ميردامادی لايحه تکميلی دفاعی خود را به دادگاه تقديم کنيم که صبح امروز با حضور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اين لايحه را به ثبت رسانديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی مصطفی تاج‌زاده در پاسخ به اين پرسش که آيا حکم موکل شما صادر شده است اظهار داشت:تاکنون از مرجع قضايی هيچگونه دادنامه‌ای به وکلای پرونده ابلاغ نشده است و اميدواريم در روزهای آينده حکم دادگاه مصطفی تاج‌زاده نيز صادر و ابلاغ شود.
وی همچنين در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر ازادی تاج‌زاده گفت: اساسا تا اين لحظه تمامی موارد مطرح شده در سايت‌های خبری کذب بوده و از تمام رسانه‌ها درخواست می‌شود اخبار صحيح را از مراجع رسمی چون مرجع قضايی، وکلای پرونده خانواده زندانی دريافت کنند تا ما نيز اطلاعات موثق و قانونی را در اختيار آنها قرار دهيم.
پوربابايی که وکالت محسن صفايی فراهانی را برعهده دارد در خصوص آخرين وضعيت اين پرونده نيز گفت: پرونده صفايی فرهانی به شعبه ۵۴ دادگاه تجديد نظر ارسال شده و تاکنون حکمی از اين مرجع صادر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016