چهارشنبه 28 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفی تاج زاده در ملاقات با خانواده: "مصونيت آهنين" به هر کس داده شود، به فساد و انحراف کشانده می شود، کلمه

کلمه: سيد مصطفی تاجزاده روز سه شنبه در ملاقات با خانواده خود با اظهار تأسف از بداخلاقی های جسورانه امروز کيهان گفت: اقدام غيراخلاقی امروز روزنامه کيهان در توهين و تخريب آقايان خاتمی، موسوی و کروبی آن هم درباره تظاهراتی که همه آن را سمبل وحدت ملی می خواندند، بار ديگر نشان داد که خط تنش آفرينی را نه اصلاح طلبان بلکه يک باند کوچک خشونت طلب در قلب اقتدارگراها دنبال می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزاش ندای سبز آزادی تاج‎زاده ادامه داد: بارها گفته ام که «مصونيت آهنين» به هر کس داده شود، به فساد و انحراف کشانده می شود. عمل قانون شکنانه و غيرانسانی آقای شريعتمداری در حالی انجام می شود که در تاريخ سی و يک ساله جمهوری اسلامی در هيچ زمانی روزنامه های مستقل و منتقد به اندازه شرايط کنونی تحت فشار سانسور نبوده اند. همين روش هاست که بازار شايعات و رسانه های خارجی را گرم می کند. اميدوارم همه کسانی که دل در رو دين، امنيت، اخلاق و پيشرفت کشور دارند، اين اقدام را محکوم کنند تا معلوم شود اکثريت قاطع ملت ايران با اين روش های ماکياوليستی و غيراخلاقی مخالفند.

وی همچنين از نامه هشدار دهنده سيد حسن خمينی نوه گرامی امام و توليت آستان آن بزرگوار به سهم خود بابت نامه هشدار دهنده اش به ضرغامی تشکر کردو گفت پس از انتشار اين نامه تاريخی رفتار صدا و سيما درباره سوء استفاده از نام و فرمايشات امام(ره) تعديل شده است. تاجزاده مصاحبه دکتر محمد مطهری را نيز قابل تقدير داشت و گفت نکات به حق و قابل تأملی در مصاحبه ايشان وجود دارد که بايد مورد توجه دلسوزان نظام و کشور قرار بگيرد.

فخرالسادات محتشمی پور با اعلام خبرگذشت بيش از هشت ماه از بازداشت غيرقانونی همسرش، سکوت مراجع قضايی منصف و خداشناس و بويژه حقوق دانان مستقل را در برابر اقدامات غيرقانونی از جمله به درازا کشيدن بازداشت موقت و تغيير مفاهيم حقوقی، موجب تأسف دانست و هرگونه توجيهی را برای ادامه بازداشت اين عزيزان صادق و خدوم که تنها جرمشان منتقد مشفق بودن است، غيرقابل پذيرش دانست.

محتشمی پور طليعه ربيع، ماه رحمت و برکت و گشايش را برای همه هم وطنان بويژه خانواده های زندانيان سياسی مبارک دانست و گفت: اميدواريم حرمت شکنی ها و بی ادبی هايی که نسبت به بزرگان نظام و ياران و فرزندان امام راحل و شهروندان عزيز در روز ۲۲ بهمن توسط خشونت طلبان افراط گرا اعمال شد، در هفته وحدت شاهد جبران آن باشيم و به ميمنت ولادت مسعود رحمة للعالمين همه زندانيان سياسی خصوصا جوانان، دانشجويان، روزنامه نگاران، زنان و فعالان سياسی و مدنی به آغوش خانواده های خود بازگردند و قرزندان خردسال و مادران و پدران سالخورده بيش از اين در کشور امام زمان ستم و درد و عذاب را متحمل نشوند.

گفتنی است رئيس ستاد انتخابات دوره اصلاحات در هر دو جلسه دادگاه خود که در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تشکيل شد، دفاع از خود را به پس از تشکيل دادگاه آقای جنتی که از نظر ايشان بزرگترين بدعت را در تاريخ انتخابات پس از رحلت امام گذاشته است، نمود و هنوز همراه با تعدادی از دوستان اصلاح طلب خود بازداشت بيش از هشت ماهش را در سلولی در زندان اوين می گذراند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016