یکشنبه 16 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله مومنی، با قرار وثيقه آزاد شد، بامدادخبر

بامدادخبر: دقايقی قبل و پس از گذشت يک هفته از صدور وثيقه‌ی سنگين، سرانجام عبدالله مومنی آزاد شد.

به گزارش بامدادخبر، درحالی‌که در تمام هفته‌ی گذشته خانواده و دوستان عبدالله مومنی، به دنبال تامين وثيقه‌‌‌ی سنگين هشتصد ميليون تومانی برای آزادی وی بودند، سرانجام صبح امروز در پی موافقت قاضی صلواتی با تبديل بخشی از قرار وثيقه به کفالت، مقدمات آزادی سخنگوی دربند سازمان دانش‌آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) فراهم گرديد و وی دقايقی قبل پس از سپری کردن بيش از هشت ماه بازداشت، در ميان استقبال دوستانش از زندان اوين آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مومنی که رييس ستاد شهروند آزاد (حاميان مطالبه‌محور مهدی کروبی) در انتخابات گذشته بود، عصر روز ۳۰ خرداد در دفتر اين ستاد با ضرب و شتم شديد نيروهای امنيتی بازداشت شد و پس از آنکه مدتها از وضعيت او اطلاعی در دست نبود، به دادگاه آورده شد و در آنجا در حالی نسبت به عملکرد گذشته‌ی خود ابراز پشيمانی کرد که چهره‌ی لاغر و تکيده‌ی او خود گويای فشاری بود که در اين مدت بر او رفته بود.

وی از سوی شعبه‌ی پانزدهم دادگاه انقلاب به هشت سال زندان محکوم شد که دو سال از اين حبس مربوط به دادگاه و اتهام قبلی او مبنی بر اقدام عليه امنيت ملی و شش سال ديگر به خاطر شرکت وی در تجمع‌های اعتراضی مردم در حوادث پس از انتخابات بود آن هم درحالی که او اساسا در هيچ تجمعی پس از انتخابات حضور نداشت.

بامدادخبر، آزادی عبدالله مومنی، يکی از چهره‌های ماندگار تاريخ جنبش دانشجويی را به وی و خانواده‌ی مقاومش و نيز به جامعه‌ی دانشجويی و سياسی ايران تبريک می‌گويد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016