چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگرانی مجدد آمريکا از تبديل شدن حکومت مذهبی ايران به ديکتاتوری نظامی، راديو بين‌المللی فرانسه

ناصر اعتمادی ـ معاون رئيس جمهوری آمريکا، جو بايدن، ضمن ابراز نگرانی از تبديل شدن حکومت اسلامی ايران به يک ديکتاتوری نظامی گفت : مسأله اين است که حتا نمی دانيم دامنۀ قدرت رئيس جمهوری ايران چيست و او به طور روزمره کدام بخش از دستگاه امنيتی را کنترل می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون رئيس جمهوری آمريکا، جو بايدن، در جريان سفر رسمی اش به اسرائيل ضمن ابراز نگرانی نسبت به مخاطرۀ تبديل شدن حکومت اسلامی ايران به يک ديکتاتوری نظامی تصريح کرد که اطلاع دقيقی در مورد دامنۀ قدرت رئيس جمهوری ايران، محمود احمدی نژاد، ندارد. او گفت : مسأله اين است که حتا نسبت به آنچه در کنترل رئيس جمهوری ايران است اطمينان نداريم.
معاون رئيس جمهوری آمريکا که اين سخنان را در مصاحبه با يک شبکۀ تلويزيون اسرائيلی ايراد می کرد، اضافه داشت : "مسأله ای که بايد بدانيم اين است که محمود احمدی نژاد به طور روزمره کدام بخش از دستگاه امنيتی را کنترل می کند." جو بايدن اضافه کرده است که چيزهای زيادی است که اطلاعی در موردشان در دست نيست.
او در ادامه ضمن ابراز نگرانی از تبديل شدن ايران به يک ديکتاتوری نظامی تصريح نمود که در هر حال در اين خصوص هيچ کس نمی تواند اظهار يقين کند.
برای اولين بار وزير خارجۀ آمريکا، هيلاری کلينتون، در جريان سفرش به قطر، در پانزده فوريه گذشته، گفته بود که سپاه پاسداران ايران در حال قبضه کردن حکومت در اين کشور است و اينکه حکومت ايران در حال تبديل شدن به يک ديکتاتوری نظامی است.
در آخرين اظهار نظر خود در مورد ايران، فرماندۀ نيروهای آمريکايی در منطقه، ژنرال پترائوس، حکومت اسلامی ايران را به "اوباش سالاری" تشبيه کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016