چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کل دادگستری استان تهران: پرونده مهدی و فائزه هاشمی در حال طی مراحل در دادسرا است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کل دادگستری استان تهران درباره پرونده فائزه و مهدی هاشمی نيز گفت:‌ پرونده اين دو نفر هنوز در حال طی مراحل خود در دادسرا است يعنی به دادگستری و به بخش محاکم ارسال نشده است.

سيد عليرضا آوايی رئيس کل دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری فارس با اشاره به دستگيری عبدالمالک ريگی سرکرده تروريست‌های شرق کشور گفت: طبق اطلاعاتی که از برخی دوستان گرفتم احتمالا قرار است که پرونده اين متهم در همان استان سيستان و بلوچستان رسيدگی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: سيستان و بلوچستان مرکز وقوع جرائم مختلف توسط عبدالمالک ريگی بوده لذا در آنجا احتمالا رسيدگی‌ها در خصوص اتهامات وی انجام خواهد شد.
رئيس کل دادگستری استان تهران تصريح کرد‌:‌ وقتی ريگی را به تهران آوردند مراحل قانونی طی شده و هيچ پرونده‌ای وی در تهران ندارد ولی اگر هم داشته باشد بيشترين سطح جرايمی که توسط اين شرور انجام شده، سيستان و بلوچستان است.
آوايی ادامه داد: اگر متهمی در حوزه‌های مختلف مواردی از جرايم را دارا باشد، رسيدگی‌ها معمولا در محلی که مهمترين جرم اتفاق افتاده انجام خواهد شد لذا در صلاحيت رسيدگی‌ها، محل وقوع جرم مهم است.
وی خاطرنشان کرد: در پرونده‌های قضايی روی موضوعات جرم بررسی صورت می‌گيرد و اهم مهمی هم که مطرح می‌شود بر مبنای جرايم اتفاق افتاده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016