سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت چند طلبه از ميرحسين موسوی و فائزه هاشمی، ايرنا

تعدادی از طلاب حوزه علميه قم عليه ميرحسين موسوی و فائزه هاشمی شکوائيه ای مبنی بر نفرت عمومی ملت از آنچه "متخلفين" و "جريان نفاق جديد" عنوان شده منتشر کردند.

در اين شکوائيه از مير حسين موسوی و فائزه هاشمی به عنوان دو تن از صحنه گردانان وقايع اخير نام برده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بخشی از شکوائيه مذکور در اشاره به فعاليت دو فرد ياد شده آمده است: القای شبهه تقلب در انتخابات به انحاء مختلف از سوی آقای مير حسين موسوی و خانم فائزه هاشمی قبل از انتخابات، بيانيه های پی در پی آقای موسوی پس از انتخابات و تشويق هواداران به راهپيمايی های غير قانونی که منجر به تخريب اموال عمومی و کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم شد.

اين متن به حضور فائزه هاشمی در تجمعات غير قانونی و تشويق هوادارن به ادامه تجمعات خيابانی اشاره کرده است.

معترضان در تشريح خواسته خود گفته اند: ما جمعی از طلاب حوزه علميه قم با توجه به اعترافات دستگيرشدگان اخير و روشن شدن نقش نامبردگان در اغتشاشات اخير خواستار رسيدگی به جرم های آقای موسوی و خانم هاشمی (اقدام عليه امنيت ملی، معاونت در اخلال در نظم عمومی و تخريب اموال عمومی، تشويق اذهان عمومی و توهين به نهادهای نظارتی، امنيتی و قضايی) هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016