پنجشنبه 20 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار دومين شايعه درباره خاتمی و دوستانش در اين هفته، خبرآنلاين

پس از خبر ممنوع الخروج شدن خاتمی شايعه ای جديد درباره او و همراهانش مطرح شد.

به گزارش خبرآنلاين خبرگزاری آريا با انتشار خبری که منبع آن«شنيده شده است» بود نوشت: پس از ۲۲ بهمن جلسه ای توسط چهره های مؤثر اصلاح طلب برگزار شده است تا در مورد اتخاذ مواضع جديد تصميم گيری کنند. در اين جلسه خوئينی ها اعلام کرده است بايد روی پروژه مطالبات مردم کار کرد تا سطح توقعات آن ها را بالا برد برای مثال بايد بر روی خط فقر کار ويژه ای انجام داد. بايد روی شورای فقهی و افتاء کار کنيم.اگر در جريان ما شورای افتاء وجود داشته باشد در افکار عمومی استقبال می شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خاتمی می گويد:پيشنهاد خوبی است و مجمع مدرسين و از جمله آقايان موسوی تبريزی و ايازی به اين مطلب بپردازند. بايد ببينيم جناح مقابل چه استراتژی هايی دارند حتی بايد بولتن های مؤتلفه و جامعه مدرسين را بايد تحليل کنيم.

در اين باره کواکبيان دبير کل حزب مردم سالاری به اين سايت گفته است که شايعه ای مبنی بر آنکه خاتمی به همراه موسوی خوئينی ها در صدد تشکيل شورای فتوا است همانند خبر ممنوع الخروج شدن ايشان دروغ و کذب است . در اين ميان موسی قربانی عضو فراکسيون اصولگرايان مجلی نيز گفته است که« حرکت خاتمی در جهت تحقق شورای فتوا بوی فتنه می دهد و گرنه هيچ عقل سليمی در شرايط کنونی دست به اين اقدام نمی زند .»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016