سه شنبه 25 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم چهارشنبه سوری در کرج به درگيری و زدو خورد بين جوانان و نيروهای سرکوبگر تبديل شد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران،عليرغم حضور گسترده نيروهای سرکوبگر در شهر کرج ولی جوانها از لحظاتی پيش مراسم چهارشنبه سوری را برگزار کردند.اين مراسم با ترقه و فشفشه همراه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غروب سه شنبه ۲۵ اسفند از حوالی ساعت ۲۰:۰۰ مردم و جوانان کرج در نقاط مختلف شهر به خيابانها سازير شده اند بطوری که خيابانها مملو از جمعيت است. صدهای شديد انفجار ترقه هم جا را فرا گرفته است. جوانان به سوی نيروهای سرکوبگر ترقه ها پرتاب می کنند و در حال حاضر در منطقه عظيميه کرج در گيری شديد بين جوانان و نيروهای سرکوبگر در جريان است و در چند مورد نيروهای سرکوبگر مجبور به فرار شدند و يک جنگ وگريز بين جوانان نيروی انتظامی ادامه دارد.
نيروهای سرکوبگر از بعد از ظهر در ميادين شهر مستقر شدند و در مواردی با موتورهای خود اقدام به مانور برای ايجاد رعب و وحشت می کنند. اما تعداد جمعيت به حدی زياد است که هر گونه قدرت عمل را از نيروهای سرکوبگر گرفته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016