چهارشنبه 26 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی: با تحريف و دورغ‌پردازی سخنانی به من نسبت دادند، ايلنا

ـ برخی جريان‌های مخالف و بدخواه با راه‌اندازی جريان‌ رسانه‌ای تحريف و دروغگويی به دنبال شبهه‌افکنی در جامعه هستند
ـ جوسازی‌های برخی جريان‌ها با هدف پنهان‌کردن حقيقت و عدم تحقق اهداف متعالی دولت انجام می‌شود


ايلنا:رييس دفتر رييس‌جمهوربا اشاره به هجمه‌هايی که عليه اظهاراتش صورت می‌گيرد، گفت: در هيچ‌کدام از اين هجمه‌ها سخنان مرا نقد نکردند، بلکه عمدتاً با تحريف و دورغ‌پردازی سخنانی به من نسبت داده شده ‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا،اسفنديار رحيم مشايی که در ديدار جمعی از طلاب حوزه‌های علميه و خواهران عضو جامعه الزهرا سخن می‌گفت، با تشريح و تبيين ديدگاه‌هايش در زمينه‌های مختلف، به فتنه‌های بعد از انتخابات رياست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: در جريان‌های پس از انتخابات سران فتنه ماهيت حقيقی خود را افشا کردند و ديگر در پيش مردم حيثيتی ندارند.
وی با بيان اين‌که برخی جريان‌های مخالف و بدخواه با راه‌اندازی جريان‌ رسانه‌ای تحريف و دروغگويی به دنبال شبهه‌افکنی در جامعه هستند، افزود: جوسازی‌های اين جريان‌ها با هدف پنهان‌کردن حقيقت و عدم تحقق اهداف متعالی دولت انجام می‌شود.
رحيم مشايی در ادامه با اشاره به هجمه‌هايی که عليه اظهاراتش صورت می‌گيرد، گفت: در هيچ‌کدام از اين هجمه‌ها سخنان مرا نقد نکردند، بلکه عمدتاً با تحريف و دورغ‌پردازی سخنانی به من نسبت داده شده ‌است.
مشايی افتخار خود را مطيع بودن و پيروی از ولی فقيه دانست و اظهارکرد: همه اعتبار و حيات ما به خط نورانی ولايت و امامت وابسته است و بنده خود را سرباز کوچک ولايت می‌دانم. ولايت پايه و اساس حکومت و محور همه امور کشور است و معتقدم فرمايشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب همه امور است.
گفتنی است پيش از سخنان رحيم مشايی چند نفر از خواهران مبلغه به بيان ديدگاه‌هايشان درباره مسائل فرهنگی، اجتماعی و سياسی پرداختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016