یکشنبه 1 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در پی درخواست مالکی و طالبانی؛ کميسيون انتخابات عراق با بازشماری آرا مخالفت کرد، مهر

کميسيون عالی انتخابات عراق درخواست رئيس جمهوری و نخست وزير اين کشور برای بازشماری آرای انتخابات پارلمانی اخير را نپذيرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراق، فرج الحيدری رئيس کميسيون عالی انتخابات عراق در واکنش به درخواست طالبانی و نوری المالکی گفت : هيچ نيازی به بازشماری آرا نيست و گروههای سياسی نتايج اوليه را تا کنون دريافت کرده و بايد آن را بررسی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت : نيازی به بازشماری آرا در بغداد و برخی از استانها نيست.

ما از درخواستها برای بازشماری آرا تعجب می کنيم، در حالی که نسخه ای از نتايج حوزه ها را به گروههای سياسی داده ايم و آنها بايد پيش از درخواست برای بازشماری آرا، آن را بررسی و مورد بازنگری قرار دهند.

وی در عين حال خاطر نشان کرد کميسيون برای بازشماری آرا در هر حوزه ای که در آمار اعلام شده اختلاف يا ترديد درباره نتايج آن حوزه وجود داشته باشد، آمادگی دارد و اگر هيچ اختلافی در آمار نباشد، نيازی به بازشماری آرا نيست.

اين در حالی است که جلال طالبانی رئيس جمهوری و نوری المالکی نخست وزير عراق از کميسيون عالی انتخابات خواستند سريعا به درخواست گروههای سياسی برای بازشماری آرا به صورت دستی عمل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016