سه شنبه 3 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس قوه قضائيه نامه خانواده نويد خانجانی را نپذيرفت، تداوم فشار بر وی در سلول‌های انفرادی سپاه، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - با گذشت ۲۰ روز از بازداشت نويد خانجانی، پيگيری خانواده وی به مراجع قضايی و زندان اوين تاکنون بی‌نتيجه بوده و حتی مسئولان دفتر صادق لاريجانی، رييس قوه قضاييه نامه خانواده اين فعال دانشجويی را نپذيرفتند.

مسئولان دفتر لاريجانی در پاسخ به خانواده اين عضو کميته گزارشگران حقوق بشر اظهار داشتند بهاييان «هيچ‌گونه حق دادخواهی» ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين درحالی است که اين فعال مدنی در سلول‌های انفرادی متعلق به سپاه در زندان اوين و تحت فشار و بازجويی شديد قرار دارد. اين امر موجب نگرانی خانواده و بستگان وی شده است.

خانواده نويد خانجانی در آغاز سال نو خواستار «آزادی وی و تمامی انسان‌های بی‌گناهی که تنها برای احيای حقوق اوليه خويش و ديگر افراد تلاش کرده‌اند، هستند.»

نويد خانجانی، عضو کميته گزارشگران حقوق بشر و از اعضای موسس جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی است. وی به دليل اعتقاد به آيين بهايی از تحصيل در دانشگاه محروم شده و در سال‌های اخير فعاليت‌های چشمگيری را در زمينه حق تحصيل انجام داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016