پنجشنبه 5 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديداراعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت (شعبه خراسان) و جمعی از فعالين دانشجويی خراسان با خانواده احمد قابل

جمعی از اعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت و نيز فعالين دانشجويی خراسان، با حضور در منزل مادری احمد قابل، پژوهشگر دينی برجسته و از شاگردان مرحوم آيت الله منتظری، با خانواده ايشان ديدار کردند.

در اين ديدار که برخی از اعضای ادوار و دانشجويان دانشگاههای مختلف مشهد حضور داشتند، ابتدا مادر،همسر و برادرزاده آقای قابل گزارشی از مراحل پرونده ايشان ارائه و اعلام نمودند که آقای قابل فعلا و پس از پايان مراحل بازجويی در اداره اطلاعات، در زندان وکيل آباد مشهد به سر می برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر ايشان با بيان اينکه احمد قابل از پاره ای مراجع اجازه اجتهاد دارند، نوع برخورد با ايشان و نيز اتهامات وارده را غير قابل قبول دانستند.

در ادامه چند تن از اعضای ادوار و نيز دانشجويان به بيان ديدگاههای خود در مورد برخورد با فعالين سياسی و دانشجويی پرداختند و ضمن تمجيد از شان علمی آقای قابل، نسبت به آزادی سريع ايشان و ديگر زندانيان سياسی ابراز اميدواری کردند.

احمد قابل، پژوهشگر برجسته دينی و از شاگردان ممتاز آيت الله منتظری، در ۲۹ آذرماه ۸۸ و در راه عزيمت به قم جهت شرکت در تشييع پيکر آيت الله منتظری، توسط اداره اطلاعات مشهد بازداشت شد که اين بازداشت همچنان ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016