دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار صفاری، فرمانده نيروی دريايی سپاه: نافرمانی مدنی، استراتژی جديد جنگ نرم است، ايسنا

فرمانده نيروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بين مردم بازديدکننده از يادمان والفجر هشت اروندکنار، استراتژی جنگ جديد جنگ نرم را نافرمانی مدنی دانست و به هوشياری مردم تاکيد کرد.

به گزارش ايسنا، سردار صفاری که در جمع زائران اردبيلی سخن می‌گفت، با اشاره به تهديدهای جديد دشمنی در جبهه جنگ نرم افزود: دشمن از همان ابتدای خاتمه جنگ تحميلی، احساس کرد که ديگر نمی‌تواند از راه نظامی به سرزمين ما تجاوز کنند چون رزمندگان اسلام با خون خود انقلاب را بيمه کرده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای و تبليغاتی جنگ نرم را بر ضد کشور آغاز کرد ولی با هوشياری و در صحنه بودن مردم، به اهداف خود در جنگ رسانه‌ای نرسيد سپس در فاز دوم جنگ نرم شروع به تحريک سياسيون برای نافرمانی مدنی کرد ولی اين بار هم، با درايت مقام معظم رهبری، اين توطئه خنثی شد.

فرمانده نيروی دريايی سپاه در ادامه گفت: استراتژی نفوذ در حکومت به عنوان استراتژی جديد جنگ نرم آغاز شده است که به لطف خداوند دست دشمن در اين زمينه برای همگان رو شد. تمامی اين پيروزی‌ها به واسطه خون پاک شهيدان به دست آمد و اجازه لطمه زدن به ايران اسلامی را به آنها نداد.

سردار صفاری در پايان از مردم خواست تا با تبعيت از ولايت و افزايش بصيرت مردمی بتوانند راه را بر دشمن سد کنند چون جمهوری اسلامی متعلق به خود مردم است و مدافعان اصلی آن خود مردم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016