دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی جنتی: من و پدرم در ماجرای پول‌شويی در بحرين دخالتی نداريم، آفتاب

علی جنتی دخالت خود و پدرش را در ماجرای پول‌شويی یک وزیر بحرینی رد کرد.
آفتاب: به گزارش روزنامه کویتی الرای، علی جنتی سفیر ایران در کویت برخی خبرها درباره دخالت وی و پدرش (آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان) را در موضوع پول‌شويی یک وزیر بحرینی تکذیب کرد و گفت که این اتهامات صحت ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدتی پیش "منصور بن رجب " از وزیران شیعه کابینه بحرین به اتهام پول‌شويی از سمت خود برکنار شد. وی هم اکنون به همین اتهام در حال محاکمه است.

جنتی در این باره گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و هیچ چیزی از بحرین یا کشور دیگری دریافت نکرده‌ایم اما به‌طور حتم این اتهامات صحت ندارند. اگر قصدی برای پول‌شويی وجود داشته باشد چرا از بحرین و نه از دبی صورت بگیرد در حالی که دبی از آزادی بیشتری برخوردار است.

وی همچنین درباره اتهام‌زنی برخی از رسانه‌ها و مقامات خارجی به سپاه پاسداران برای دخالت در ماجرای پول‌شويی یک وزیر بحرینی گفت: سپاه نیازی به پول‌شويی ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016