دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صفحه فيلترينگ سايت‌ها تغيير کرد، کلمه

صبح امروز کاربران اينترنت در مواجه با سايت های فيلتر شده ديگر با آن صفحه سفيد هميشگی که اعلام می کرد: «مشترک گرامی! دسترسی به اين سايت امکانپذير نميباشد» روبرو نشدند بلکه صفحه ای در برابر آنها ظاهر شد که به نوشته اين صفحه سايت های مفيد در اختيار آن ها قرار گرفت.

کلمه: مخابرات در اقدامی جديد! صفحه فيلترينگ سايت ها را تغيير داد.

به گزارش کلمه، صبح امروز کاربران اينترنت در مواجه با سايت های فيلتر شده ، ديگر با آن صفحه سفيد رنگ هميشگی که اعلام می کرد: «مشترک گرامی! دسترسی به اين سايت امکانپذير نمی باشد» روبرو نشدند بلکه صفحه ای در برابر آنها ظاهر شد که طبق نوشته های اين صفحه سايت های مفيد در اختيار آن ها قرار می گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين صفحه بخش های مختلفی دارد که يکی از آن بخش ها ، مربوط به سايت های مفيد خبری است. نکته قابل توجه قرار گرفتن برخی سايت های دولتی که به دروغگويی و نشر اکاذيب معروف هستند در اين بخش است. همچنين خبرگزاری ايلنا که مشی اصلاح طلبانه و انتقادی به دولت دارد در اين صفحه حذف شده است.

اما سايت تابناک که يکی از سايت های مفيد معرفی شده در اين صفحه است در مطلبی در اين باره نوشته است: با بکار گيری نرم افزار جديد فيلترينگ سايت های ضد اخلاقی و متخلف کشور، صفحه فيلترينگ اين سايت ها نيز تغيير کرده است.

اين سايت اشاره کرده :اين نرم افزار جديد فيلترينگ در راستای جنگ نرم و مقابله با توطئه های دشمنان کشور به خصوص در حوزه سايبر صورت گرفته است و در نرم افزار جديد که بسيار هوشمند است تمام ترفندهای مختلف سايت های ضد انقلاب و ضد اخلاقی در نظر گرفته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016