سه شنبه 10 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصباحی، وزير اطلاعات: موساد و سيستم اطلاعاتی آمريکا از ربايندگان ديپلمات ايرانی در پاکستان، حمايت می‌کردند، مهر

وزير اطلاعات جمهوری اسلامی ايران با تشريح جزئياتی از عمليات آزادی عطارزاده گفت: موساد و سيستم اطلاعاتی آمريکا از گروه رباينده حشمت‌الله عطارزاده ديپلمات ايرانی ربوده شده در پاکستان حمايت می‌کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حيدر مصلحی امروز سه شنبه در نشستی خبری با پيچيده خواندن عمليات سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازی عطارزاده گفت: اين عمليات سيستم اطلاعاتی آمريکا و موساد را متحير کرد.

وزير اطلاعات با بيان اينکه کشورها و نهادهايی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند در کشورهای اسلامی حضور يافته‌اند به کشورهای منطقه هشدار داد: اين مدعيان دفاع از حقوق بشر موجب ناامنی در منطقه شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصلحی افزود: استکبار، آمريکا، موساد و سيستم‌های اطلاعاتی اروپا به بهانه‌های واهی در منطقه حضور يافته‌اند و اين حضور جز دامن زدن به ناامنی فايده‌ای نداشته است.

وی با اشاره به اينکه عطارزاده آبان ۱۳۸۷ در پيشاور پاکستان به دست گروهی مسلح ربوده شده بود، افزود: اين گروه مسلح که جمهوری اسلامی به هيچ يک از خواسته‌های آن برای آزاد کردن عطارزاده تن نداد مورد حمايت آمريکا و موساد بود.

وزير اطلاعات با تاکيد بر اينکه سيستم‌های اطلاعاتی کشورهای همکار با دستگاه‌های اطلاعاتی فرامنطقه‌ای نمی‌توانند اقدامی برای مقابله با موساد يا سيستم‌های جاسوسی مشابه آن انجام دهند افزود: پس از ربوده شدن عطارزاده از پاکستان درخواست کرديم برای آزادسازی اين ديپلمات ايرانی اقدام کند اما به دليل اينکه چنين اتفاقی نيفتاد، وزارت اطلاعات به اين سمت رفت که خودش عطارزاده را آزاد کند.

مصلحی گفت: در يک اقدام پيچيده اطلاعاتی که در زمان مناسب جزئيات بيشتری از آن در اختيار افکار عمومی قرار می‌گيرد، اين ديپلمات ايرانی آزاد شد.

وزير اطلاعات تاکيد کرد: پيچيدگی اين عمليات به حدی بوده که سيستم اطلاعاتی آمريکا و موساد را متحير کرده است.

وی با ابراز تاسف از همراهی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه با دستگاه‌های جاسوسی آمريکا و رژيم صهيونيستی تصريح کرد: جمهوری اسلامی ايران با قدرت مقابل توطئه‌ها و ترفندهای اطلاعاتی اين دستگاه‌ها می‌ايستد و آنها را خنثی می‌کند.

مصلحی با تاکيد بر اشراف دستگاه اطلاعاتی ايران بر نظام‌های اطلاعاتی فعال در منطقه گفت: کشورهای منطقه و دستگاه امنيتی آنها هشيار باشند که سيستم‌های اطلاعاتی بيگانه به ويژه آمريکا، رژيم صهيونيستی، انگليس و برخی ديگر از کشورهای اروپايی حاضر در منطقه قصد خير ندارند.

وی با تاکيد بر اينکه قصد دستگاه‌های اطلاعاتی بيگانه ايجاد ناامنی در منطقه است، گفت: در حالی که اختلافات مذهبی در آمريکا و اروپا بسيار زياد است، دستگاه‌های اطلاعاتی آنها در منطقه ما برادرکشی به راه انداخته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016