سه شنبه 10 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: اعترافات مهم ريگی به زودی به اطلاع مردم می رسد، مهر

وزير اطلاعات جمهوری اسلامی ايران گفت: اعترافات مهم و قابل توجه عبدالمالک ريگی و حمايت های دستگاههای اطلاعاتی دنيا از جمله موساد و سيا از وی به زودی به اطلاع مردم می رسد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حيدر مصلحی در نشستی خبری با بيان اين مطلب افزود: اعترافات ريگی دارای ابعاد قابل توجه امنيتی است و برای بهره برداری کامل اطلاعاتی از اين اعترافات به زمان نياز داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اشراف اطلاعاتی را در دستگيری عبدالمالک ريگی مهم ارزيابی کرد و گفت: با دستگيری ريگی توانستيم سلطه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ايران را بر دستگاههای اطلاعاتی استکبار از جمله موساد نشان دهيم.

وزير اطلاعات ابراز اميدواری کرد اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگيری عبدالمالک ريگی و رهايی حشمت الله عطارزاده ديپلمات ايرانی از دست گروه رباينده عيدی خوبی در راستای کار مضاعف و همت مضاعف باشد و اين سربازان در آينده نزديک موفقيت های بزرگتری به دست آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016