چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس مرکز آمار آموزش و پرورش: بعد از ۸‌ سال تازه فهميديم که ۱۲‌ ميليون دانش‌آموز داريم، نه ۱۴‌ ميليون، ايلنا

- ۱۲ميليون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز با ۱۲۸ هزار مدرسه داريم و اين آمار که ۱۴ ميليون دانش‌آموز داريم درست نيست چرا که ما ۱۳ ميليون هم نداريم
- با نصب سخت‌افزار اگر امروز ۱۰ دانش‌آموز ترک تحصيل کردند فردا هشت صبح می‌فهميم


ايلنا: رييس مرکز آمار فناوری و نيروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه در طول سال‌های گذشته وضعيت کار آماری در وزارت آموزش وپرورش بسيار نامناسب بوده است، گفت: پس از افتتاح مرکز آمار وزارت آموزش و پرورش بعد از ۸ سال تازه فهميديم که ۱۲ ميليون و۸۰۰ هزار دانش آموز دانش آموز داريم، نه ۱۴ ميليون دانش آموز.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسدی‌‌گرمارودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به نادرست بودن آمار ۱۴ ميليون دانش‌آموز که پيش از اين از سوی وزرا و مسئولان اسبق اين وزارتخانه اعلام شده بود گفت: ۱۲ميليون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز با ۱۲۸ هزار مدرسه داريم و اين آمار که ۱۴ ميليون دانش‌آموز داريم درست نيست چرا که ما ۱۳ ميليون دانش‌آموز هم نداريم.
وی افزود: از اين پس مسئولان بايد آمار دقيقی از حوزه فعاليت خود داشته باشند و اين آمار را به روز در سايت وزارتخانه خواهيم داشت تا هر کسی که بخواهد بتواند آن را ببيند.
گرمارودی از نصب سخت‌افزارهای مورد نظر برای جمع‌آوری آمار در مناطق آموزش و پرورش تمام استانها خبر داد و گفت: اين امکانات تا مدارس نيز گسترش می‌يابد به شکلی که اگر امروز ۱۰ دانش آموز ترک تحصيل کردند فردا هشت صبح بتوانيم در سايت آن را ببينم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016