دوشنبه 20 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ احمدی نژاد به نامه فاطمه آليا مبنی بر عدم پذيرش پيشنهاد تصدی وزارت آموزش و پرورش، ايسنا

رييس‌جمهور در پاسخ به نامه «فاطمه آليا» مبنی بر عدم پذيرش پيشنهاد تصدی وزارت آموزش و پرورش تصريح کرد: فرصت بسيار خوبی برای حضور بانوان در عرصه مهم تعليم و تربيت که کارويژه آنان است فراهم شد و متأسفم که امکان بهره‌مندی از تجربيات و توانمندی‌های ايشان فراهم نشد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، متن پاسخ دکتر محمود احمدی‌نژاد به فاطمه آليا به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"بسمه تعالی

فرصت بسيار خوبی برای حضور بانوان در عرصه مهم تعليم و تربيت که کارويژه آنان است فراهم شد و متأسفم که امکان بهره‌مندی از تجربيات و توانمندی‌های ايشان فراهم نشد، اميدوارم در سنگر نمايندگی مردم شريف تهران کماکان خدمتگزار صادق و خوبی باشند."

متن نامه فاطمه آليا نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نيز به اين شرح است:

"محضر مبارک جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد
رياست محترم جمهوری

سلام عليکم

بی‌ترديد دولت جنابعالی دولتی متعهد، مکتبی و در مسير آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است؛ از اين‌رو تأييدات پی‌درپی رهبر فرزانه انقلاب را در کارنامه درخشان خود دارد و احياگر گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی لقب گرفته است؛ دولتی که فراتر از لفظ و شعار، در عمل زمينه‌ساز اعتلای فرهنگی و تمدن دينی و تحقق اهداف نورانی اسلام عزيز شده و افتخاری است بزرگ برای اصول‌گرايی و اصول‌گرايان.

عنايت ويژه حضرتعالی به جايگاه زنان در تمدن اسلامی به تبعيت از افکار متعالی بنيانگذار راحل عظيم‌الشأن و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و برنامه‌ريزی هدفمند در جهت تحکيم بنيان خانواده و سپردن مسئوليت‌های اجرايی مناسب به زنان در عرصه مديريت کلان کشور، ضمن تحسين و تقدير دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور، موجب و موجد بارقه اميد در بين زنان شهيدپرور و فهيم و بصير گشته است. رأی همکاران محترم در مجلس شورای اسلامی به سرکار خانم دکتر وحيد دستجردی در راستای تحقق نگاه قانون اساسی مترقی ما در خصوص زنان، مؤیّد مشی مدبّرانه جنابعالی بوده است، به جاست که از نمايندگان محترم صميمانه سپاسگزاری نمايم.

اينجانب به حسب وظيفه و مسؤوليتی که پايبندی به آرمان‌های حضرت امام(ره) و رهبر عزيز حضرت آيت‌الله خامنه‌ای بر دوشم نهاده بر خود فرض می‌دانم از حسن اعتماد جنابعالی و معرفی اين خادم ملت به عنوان وزير پيشنهادی آموزش و پرورش صميمانه قدردانی کنم. يقيناً با اتکال به عظمت پروردگار و مدد از درگاه او و با بهره‌گيری از ظرفيت دولت و مجلس و بهره‌مندی از دو دهه تلاش و تجربه در حوزه آموزش و پرورش، تمامی توان و همت خود را مصروف خدمت به نظام تعليم و تربيت و تحقق اهداف والای دولت دهم برای ايجاد تحول با رويکرد تربيتی می‌نمودم؛ اما بنا به مشورت‌هايی که با جمعی از همکاران محترم مجلس و دلسوزان نظام و انقلاب داشتم در جمع‌بندی به اين نتيجه رسيدم که همچنان در مجلس در خدمت مردم و پشتيبان برنامه‌های دولت محترم که همانا تجلی اراده و رأی بی‌نظير مردم است، باشم.

لذا ضمن قدردانی از عزم جزم شما در راه نيل به قله پيشرفت و عدالت و تشکر از همکاران فرهنگی‌ام که با حمايت بی‌شائبه و اهدای پيشنهادات ارزشمند همت به ترغيب و تشويق بنده گماردند، اميدوارم اين خادم ملت را از پذيرش پيشنهاد وزارت معذور و معاف داريد.

در پايان عزت و شادکامی ملت بزرگ و به ويژه فرهنگيان شريف و توفيق و اقتدار روزافزون جنابعالی و ساير دولتمردان نظام مقدس اسلامی را در ذيل عنايت حضرت ولی عصر(عج) و رهبری‌های حکيمانه ولی فقيه حضرت آيت‌الله خامنه‌ای از درگاه ايزد متعال مسألت می‌نمايد.

و ما توفيقی الا بالله
فاطمه آليا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016