چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تشکر و سپاسگزاری بيت آيت اللّه منتظری از شرکت کنندگان در مراسم تشييع همسر آيت الله منتظری

به نام خدا
من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق

حضور با سعادت مراجع عظام تقليد ، علمای اعلام ، فرهنگيان و ديگر عزيزان ملت شريف ايران



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ضمن عرض سلام و ادب، از کليه بزرگوارانی که در مراسم تشييع - که البته بدون جنازه انجام شد - و همچنين مجالس سوگواری و شب هفت درگذشت مادر عزيزمان بانو حاجيه خانم ربانی، همسر مکرّمه و فداکار مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی عليه) شرکت فرمودند و يا با ارسال پيام تسليت و يا تلفن اظهار محبت و همدردی نمودند، تقدير و تشکر می‌نماييم و از خداوند کريم برای آنان طول عمر با عزّت و سلامتی خواستاريم.

در ضمن از دستگيری هايی که بدون هيچ دليلی، پس از مراسم خاکسپاری مادر عزيزمان انجام شد، اظهار تاسف شديد می نماييم. لازم به ذکر است که هنوز تعدادی از آن عزيزان در بازداشت به سر می برند و بعضاَ مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

همچنين يادآوری می کنيم که تعدادی از بازداشت شدگان چهلمين روز ارتحال فقيه عاليقدر اکنون بيش از دوماه است که در بازداشت به سر می برند.

اميدواريم مسئولين امر اجازه ندهند اين کارهای ناشايست بيش از اين ادامه يابد و افراد بی گناه، تنها به جرم شرکت در چهلمين روز ارتحال مرجع تقليدشان و يا مراسم تشييع همسر مکرّمه ايشان در زندان باشند.

والسلام عليکم و رحمة اللّه و برکاته.
بيت حضرت آيت الله العظمی منتظری
۱۸ /۱ /۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016