پنجشنبه 19 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی‌ثمره: قوه قضاييه و دادستان کل کشور در واکنش به اتهام‌زنی به مقامات دولتی اعلام جرم کنند، ايلنا

ـ رحيمی اعلام کرده که اگر فسادی کشف شود بايد دست فاسد را قطع کرد
ـ تمام کسانی که در دولت حضور دارند با فساد و تباهی مخالفند
ـ ايراد اتهامات عليه مقامات دولت از شيوه‌های تخريبی عليه دولت است که تشديد شده است


مشاور ارشد رييس‌جمهور با تاکيد بر مخالفت تمامی مسئولان دولتی با فساد و تباهی، خواستار رسيدگی و اعلام جرم قوه قضاييه و دادستان کل کشور به ايراد اتهامات عليه مقامات دولتی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، مجتبی هاشمی‌ثمره مشاور ارشد رييس‌جمهور در جمع خبرنگاران در استان آذربايجان غربی بتاکيد کرد: تمام کسانی که در دولت حضور دارند با فساد و تباهی مخالفند.
وی در واکنش به اتهاماتی که اخيرا از سوی الياس نادران نماينده تهران نسبت به معاون اول رئيس‌جمهور مطرح شده است، گفت: خود آقای رحيمی اعلام کرده که اگر فسادی کشف شود بايد دست فاسد را قطع کرد.
هاشمی ثمره ايراد اتهامات عليه مقامات دولتی را از شيوه‌های تخريبی عليه دولت عنوان کرد که در گذشته وجود داشته است اما در اين دوره تشديد شده تا دولت را از کار اصلی خود باز دارد.
به گفته وی گاهی اوقات طراحی‌هايی برای پيشبرد کار دولت صورت می‌گيرد که اگر قرار باشد دولت در اين گردونه‌ها خود را معطل کند بايد جواب بسياری را بدهد.
مشاور ارشد رييس‌جمهور از لزوم اقدام قوه قضاييه در اين راستا سخن گفت و افزود: دادستان کل کشور و قوه قضاييه بايد نسبت به کسانی که اهانت می‌کنند و تهمت می‌زنند اعلام جرم کند و درخواست رسيدگی به موضوع را داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016