یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همزماني برگزاري انتخابات رياست جمهوري با شوراها و مجلس شوراي اسلامي با مجلس خبرگان، ايلنا

مجمع تشخيص مصلحت نظام ماده يك سياست‌هاي كلي انتخابات مبني بر همزماني برگزاري انتخابات رياست جمهوري با شوراها و مجلس شوراي اسلامي با مجلس خبرگان را تصويب كرد.

به گزارش ايلنا ،در اولين جلسه‌ مجمع تشخيص مصلحت نظام كه به رياست آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني و با حضور اكثريت اعضاء تشكيل شد، موضوع سياست‌هاي كلي انتخابات كه كليات آن در جلسه‌ي قبل به تصويب رسيده بود، پيگيري شد و پس از بحث و بررسي اعضاء، ماده يك اين سياست‌ها به شرح زير تصويب شد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«تنظيم تاريخ و همزماني برگزاري انتخابات در كشور به گونه‌اي كه فاصله برگزاري انتخابات حدود دو سال باشد. انتخابات رياست جمهوري با انتخابات شوراهاي اسلامي، همچنين انتخابات مجلس شوراي اسلامي با انتخابات مجلس خبرگان رهبري به صورت همزمان برگزار مي‌گردند.»

گفتني است در ابتداي اين جلسه رئيس و اعضاي مجمع تشخيص مصحلت نظام اظهارات غيرمسوولانه و غيرحقوقي و دون شان رئيس‌جمهور و وزير دفاع آمريكا در خصوص مجاز شمردن استفاده از سلاح‌هاي هسته‌اي عليه برخي از كشورها را محكوم كردند و بر استفاده‌ي صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي و پايبندي جمهوري اسلامي ايران به معاهدات بين‌المللي و ان. پي. تي. تاكيد و اعلام نمودند: ملت‌هاي آزاده‌ي جهان به ويژه ملت شريف و بزرگ ايران بارها بي‌اثر بودن تهديد ملت‌ها از جانب مستكبران را آزموده و ناكارآمدي آن را براي افكار عمومي جهانيان متجلي ساخته‌اند و همواره بر حق مسلم ملت‌ها در استفاده از انرژي‌هاي نوين به ويژه مواهب صلح‌آميز انرژي هسته‌اي تاكيد داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016