سه شنبه 24 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: راهپيمايی ۲۵ خرداد با مجوز بوده است، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: در حالی که بسياری از دستگيرشدگان حوادث پس از انتخابات به دليل حضور در راهپيمايی ميليونی روز ۲۵ خرداد سال گذشته به زندان محکوم شده‌اند، استاندار تهران در گفتگويی تفصيلی اعلام کرده که اين راهپيمايی با مجوز برگزار شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، مرتضی تمدن در شرايطی در گفتگو ا مجله «همشهری ماه» اينگونه اظهار نظر کرده است که دستگاه قضايی بازدداشت شدگان حوادث پس از انتخابات را به دليل حضور در اين راهپيمايی که غيرقانونی ناميده‌اش روانه زندان کرده‌ است.

تمدن در اين گفتگو، اظهار داشت:« آنها(معترضان) تقاضای برگزاری راهپيمايی کردند و ما هم مجوز صادر کرديم. راهپيمايی روز ۲۵ خرداد با مجوز قانونی ما برگزار شده بود. نه تنها با مجوز آمدند که حتی ما کمک کرديم نظم راهپيمايی حفظ شود. ما به آنها کمک کرديم که امنيت روز ۲۵ خرداد ماه تامين شود. يعنی همزمان هم مجوز داديم و هم خدمت رسانی کرديم.»

استاندار تهران در شرايطی اينگونه اظهار نظر می‌کند که بسياری از دستگيرشدگان حوادث پس از انتخابات به دليل حضور در اين راهپيمايی به زندان محکوم شده‌اند. مرتضی الويری نيز آخرين فردی به شمار می‌آمد که از ميان اصلاح طلبان به دليل حضور در راهپيمايی روز ۲۵ خرداد ماه به يک سال زندان محکوم شد.

براساس آرای دادگاه‌های پس از انتخابات حضور در راهپيمايی ۲۵ خرداد ماه مجازاتی برابر با يک سال زندان تعزيری داشته است ولی در هيچ کجای قانون به مجازات برای حضور در راهپيمايی با مجوز اشاره نشده است.

پيش از اين در فهرست اتهامات تمامی دستگير شدگان، حضور در راهپيمايی ۲۵ خرداد نيز به چشم می‌خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016