شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تائيد بازداشت امير احسان تهرانی سخاوت و نيما گلزاری، دوهنرمند مدافع فعال حقوق بشر پس از يک ماه، هرانا

خبرگزاری هرانا - دستگاه قضايی-امنيتی پس از گذشت بيش از يکماه از بازداشت دو فعال حقوق بشر، با پيگيری مستمر خانواده ها سرانجام بازداشت آنان را تاييد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نيروهای امنيتی امير احسان تهرانی سخاوت و نيما گلزاری دو دانشجو و هنرمند را که در زمينه توليد موسيقی با موضوع حقوق بشر فعاليت کرده بودند را به ترتيب در تاريخهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه سال گذشته بدون اطلاع خانواده ها بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کرده است. اين دو هنرمند بازداشت شده بعنوان همکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران پيش تر به توليد آثار هنری با مضمون دفاع از حقوق بشر پرداخته بودند.

سرانجام روز جاری مورخ ۲۸ فروردين ماه خانواده اين دو دانشجو موفق شدند از طريق دادستانی تهران مطلع شوند که فرزندان آنان در بازداشت و در زندان اوين به سر می برند.

لازم به ذکر است نيروهای امنيتی در تاريخ ۱۱ اسفندماه سال گذشته و همزمان با آغاز موج گسترده بازداشت فعالان حقوق بشر، خاصه همکاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران برای بازداشت اين افراد اقدامی ناموفق داشته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016