یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاخ سفید دریافت نامه احمدی نژاد را تایید کرد، بی بی سی

کاخ سفید تایید کرده است که محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران به باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا نامه فرستاده کرده است.

مایک هامر، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مستقر در کاخ سفید، روز شنبه، ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل) از اظهار نظر درباره جزئیات این نامه خودداری کرد.

روزنامه واشنگن پست به نقل از این مقام آمریکایی می نویسد، کاخ سفید قصد پاسخ دادن به نامه احمدی نژاد که ماه گذشته دریافت شده است را ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اخیرا به نقل از اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی نژاد گزارش داده بود، رئیس جمهوری ایران این نامه را "در راستای دیپلماسی عمومی ایران و تاثیرگذاری بر افکار بین‌المللی" نوشته است.

ایرنا به نقل از آقای مشایی می نویسد: "در این نامه عملکرد دولت آمریکا، حادثه حمله به برج‌های دوقلو، حمله آمریکا به منطقه به بهانه مقابله با تروریسم و نتیجه عملکرد آنان در منطقه که موجب توسعه ناامنی و بی‌ ثباتی شده، به چالش کشیده شده است."

به گفته او، این دومین نامه محمود احمدی نژاد به رئیس جمهوری آمریکاست.

رئیس جمهوری ایران ۲۴ فروردین در مصاحبه با شبکه اول تلویزیون این کشور گفت: "آقای اوباما یک شانس بیشتر ندارد. آن هم ایران است."

او ادامه داد: "این حرف احساسی نیست، علمی است. آقای اوباما که در فلسطین نمی تواند کاری کند، نمی گذارند کاری بکند. شانسی هم ندارد."

دولت اوباما بر تغییر سیاست اتمی ایران از طریق تشدید تحریم های بین المللی تاکید دارد و برای تصویب چهارمین قطعنامه تحریمی شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران تلاش می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016