دوشنبه 30 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: اجرای طرح عفاف و حجاب از امسال در سراسر کشور، ايلنا

تصويب طرح نهاد خانواده و فعال شدن دفاتر مشاوره‌ها و ازدواج آسان با همکاری سازمان ملی جوانان، طرح ارتقای امنيت اجتماعی، طرح پيشگيری و مبارزه با اعتياد و مشروبات الکلی و ترويج قانون‌گذاری که منجر به انضباط اجتماعی و مبارزه با نابهنجاری‌ها و ترويج قانون‌مداری در کشور می‌شود از طرح‌های مصوب بود.


ايلنا: وزير کشور در در حاشيه شورای اجتماعی کشور با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب از امسال در سراسر کشور،گفت: در جاسه امروز شورای اجتماعی کشور طرح ارتقای امنيت اجتماعی تصويب شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، مصطفی محمد نجار وزير کشور در حاشيه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگارايلنا، از تصويب طرح ارتقای امنيت اجتماعی در جلسه امروز شورای اجتماعی وزارت کشور خبر داد و افزود: امروز طرح ارتقای امنيت اجتماعی در جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور تصويب شد که جزئيات آن را معاون اجتماعی وزارت کشور اعلام می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در سال جاری اظهار کرد: ما با توجه به اولويتی که در سياست‌های و اصول طرح صيانت از حقوق شهروندان داريم، در همين هفته جلسه‌ای برگزار شد که ابلاغيه‌های آن که مربوط به طرح عفاف و حجاب می‌شود اعلام می‌شود و امسال نيز اين طرح به اجرا درمی‌آيد.

وزير کشور با اشاره به جلسه امروز شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: از يک سال گذشته در مصوبات اين شورا کارهای زيادی صورت گرفت که در ابتدا طرح تحول اجتماعی در کار بود که در اولين جلسه در نيمه اسفند ماه سال گذشته حاصل کار سه کارگروه، تصويب ۲۵ بند بود که بقيه کارگروه‌ها و بررسی طرح‌های آنها به امروز موکول شد که خوشبختانه امروز با تصويب ۳۵ بند از چهار کارگروه ديگر توانستيم تمامی بندها را تصويب کنيم.

تصويب طرح ارتقای نشاط اجتماعی در شورای اجتماعی کشور

وی در تشريح مصوبات شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: تصويب طرح نهاد خانواده و فعال شدن دفاتر مشاوره‌ها و ازدواج آسان با همکاری سازمان ملی جوانان، طرح ارتقای امنيت اجتماعی، طرح پيشگيری و مبارزه با اعتياد و مشروبات الکلی و ترويج قانون‌گذاری که منجر به انضباط اجتماعی و مبارزه با نابهنجاری‌ها و ترويج قانون‌مداری در کشور می‌شود از طرح‌های مصوب امروز بود.

وی با اشاره به تصويب طرح ارتقای نشاط اجتماعی در کشور گفت: در اين طرح به ورزش همگانی علی‌الخصوص برای بانوان و جوانان توجه شده است و همچنين تقويت همبستگی ملی که حاصل کار هفت کارگروه بوده است نيز امروز مصوب شد.

وی تقويت همبستگی ملی، ازدواج آسان و نشاط اجتماعی را از جمله سه موضوع مهم در جلسه امروز شورای اجتماعی وزارت کشور عنوان کرد و افزود: بر اين اساس استفاده از مراکز گردشگری در آستانه فصل تابستان که زير نظر دستگاه‌های کشور است برای عموم راحت‌تر باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016