دوشنبه 30 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی توکلی: دوست داشتیم اجازه می دادند مجید ۵ دقیقه با مادرم صحبت کند، دانشجو نيوز

دانشجو نیوز: علی توکلی برادر مجید توکلی در گفتگویی با صدای آمریکا آخرین وضعیت این دانشجوی زندانی را تشریح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این مصاحبه آمده است: "مجید توکلی عضو انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر که پس از سخنرانی روز ۱۶ آذر در این دانشگاه بازداشت شده بود، از ان زمان در سلول انفرادی به سر می برد. او اخیرا به ۸ سال و ۶ ماه زندان محکوم شد که شامل ۲ سال حبس به علت توهین به رهبری و ۶ ماه حبس به دلیل توهین به رئیس جمهوری است."


علی توکلی برادر مجید در گفتگوی خود از روحیه بالای این دانشجو و ضعف جسمانی اش خبر داد. علی توکلی می گوید تنها جرم مجید سخنرانی میباشد. همچنین او اضافه می کند که نزدیک به ۳ ماه است که مجید هیچگونه تماسی با خانواده اش نداشته است.

به گزارش دانشجونیوز علی توکلی در مصاحبه خود ادامه اضافه کرد: "ما انتظار داشتیم که اجازه میدادند حداقل مادرم ۵ دقیقه با مجید صحبت کند بعد از ۴ ماه بازداشت" علی همچنین به بیماری مادرش اشاره میکند و اینکه باید از شیراز به تهران بیایند و برای یک ملاقات یک هفته دوندگی کنند.

او در پایان میگوید: "شرایط برای ما سخت است خیلی سخت".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016