چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرانسه نقض حقوق بشر در ايران را محکوم کرد، راديو بين‌المللی فرانسه

رحمت قاسم بيگلو - وزارت امور خارجه فرانسه در پاريس سرکوب مردم ايران توسط حکومت را محکوم کرد. "برنارد والرم"، سخنگوی وزارت امورخارجه فرانسه، می گويد خواست دموکراسی در ايران بسيارعميق و ريشه دار است و دولت فرانسه از اين خواست مردم ايران حمايت می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت امور خارجه فرانسه در پاريس، سرکوب مردم ايران توسط حکومت را محکوم کرد. فرانسه می گويد خواست دموکراسی در ايران بسيارعميق و ريشه دار است ودولت فرانسه از اين خواست مردم ايران حمايت می کند. "برنارد والرم" سخنگوی وزارت امورخارجه فرانسه در ادامه سخنان خود گفت : دولت پاريس نمی تواند در مقابل سرکوب های مردم ايران و سلب آزادی بيان ونقض حقوق شهروندان ايرانی سکوت نمايد.

اين سخنان به دنبال اعلام ممنوعيت فعاليت دو تشکل سياسی اصلاح طلبان داخلی نظام اسلامی "حرب مشارکت اسلامی" و "سازمان مجاهدين انقلاب" و ممنوعيت انتشار روزنامه "بهار" ايراد شد.

برنارد والرو درادامه افزود ما دولت ايران را به رعايت آزادی بيان، حقوق دموکراتيک مردم ايران و احزاب سياسی اين کشور، آزادی وسائل ارتباط جمعی و آزاد کردن کليه زندانيانی که "به ناحق"زندانی شده اند، فرا می خوانيم . سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه افزود : تلاش های مردم ايران برای آزادی، علی رغم خطراتی که آنها را تهديد می کند، نشانگر اين امر است که آرمان دموکراسی خواهی در ايران عميق و ريشه دار است و بايد از سوی حکومت مورد توجه قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016