چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه مهدی هاشمی درباره احضارش به دادگاه: به فکر روزی باشند که صبرم به سرآيد و مطالبی را که از اين سناريوسازی‌ها می‌دانم برملا گردد، دی پرس

يک جريان خاص که گويا مراحل ديگر اين پرونده خودساخته را نيز طی کرده‌اند، احضاريه را حکم جلب تعبير کرده‌اند و گروهی از هم‌مسلکان آنان در مجلس و دولت، وزارت اطلاعات و ناجا را مکلف به دستگيری می‌کنند.

دی پرس : يک روزنامه وابسته به يک ارگان نظامی که قرار بود بنابر وصيت امام(ره) کار سياسی نکند، در يک خبر واحد، ابتدا به نقل از وزيری بی‌اطلاع، خبر از صدور حکم جلب به نيروی انتظامی می‌دهد و در چند سطر پايين‌تر به نقل از فرمانده ناجا اين خبر را تکذيب می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


توجه داشته باشيد همه اين مسائل در شرايطی بيان می‌شود که نه حکمی از طرف دادگاهی صادر شد و نه توضيحی از طرف من ارائه و اين همه نشان از تلاش خطرناک همان جريان خاص برای فشار بر قوه‌قضائيه است که می‌خواهند از دستگاه عدالت‌محور و مجری عدالت، در جهت مطامع و اغراض ناعادلانه سياسی خويش استفاده نمايند و جالب‌تر اينکه همه اين اقدامات را در راستای تقويت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جايگاه مقام والای ولايت فقيه می‌دانند. تأثرانگيز اين است که اين جريان هنگام گرفتار شدن به رسوايی‌های مکرر فساد اداری و اقتصادی و سياسی، موج‌آفرينی می‌کند. انتظار بحق اينجانب از دستگاه قضايی اين است که اجازه ندهد غوغاسالاری‌ها اعتبار قضاوت را مخدوش کند و نيز به فکر روزی هم باشند که صبر اينجانب به سرآيد و مطالبی را که از عقبه اين سناريوسازی‌ها می‌دانم و مايل نيستم برملا شود، برملا گردد.
اينجانب برای چندمين بار اعلام می‌نمايم که حاضر به رسيدگی به اتهامات در دادگاه صالحه هستم و انتظار دارم به شکايات من از جمله از کسانی که در اين مدت از همه ابزار برای ترور شخصيت من و خانواده‌ام استفاده کرده‌اند، رسيدگی شود تا سيه‌روی شود هر که در اوغش باشد.

مهدی هاشمی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016