پنجشنبه 2 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیمان عارف به صورت مشروط آزاد شد، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کمیته گزارشگران حقوق بشر - پیمان عارف، فعال دانشجویی و عضو شورای دفاع از حق تحصیل شب گذشته از زندان اوین آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آزادی عارف به دستور قاضی سید احمد زرگر، رئیس شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران «به صورت مشروط تا زمان قطعی شدن رای حبس تعزیری دادگاه بدوی»، صورت گرفته است.

این فعال دانشجویی در ماه‌های اخیر در زندان اوین دچار «حملات شدید قلبی» شده بود که در دو هفته اخیر موجب بستری‌شدن او در بیمارستان مدرس تهران گردید.

پیمان عارف، ۲۸ خردادماه در حال گذراندن خدمت سربازی در دفتر مطالعات آموزشی نیروی انتظامی استان گیلان، بازداشت و پس از دو روز به زندان اوین منتقل شد. پس از مدتی حکم ۱۸ ماه حبس وی که از پرونده قبلی برای او صادر شده بود، فارغ از اتهامات جدید به اجرا گذارده شد.

در ۱۳ اسفندماه، این فعال دانشجویی با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی به مرخصی آمد و در ۲۵ اسفندماه در آستانه عید نوروز به زندان اوین بازگردانده شد. عارف همچنین در رابطه با پرونده جدیدش به یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت مادام‌العمر از حرفه روزنامه‌نگاری و شرکت در احزاب سیاسی محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016