جمعه 3 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت و ضرب و شتم شبانه يک کشيش مسيحی در کرج، ميزان خبر

ميزان: ماموران امنيتی با هجوم به يک کليسای خانگی در کرج و تهديد کليه افراد، ضمن ضرب و شتم کشيش "بهنام ايرانی" و ی را پس از بازداشت به مکان نامعلومی انتقال دادند.
بنا بر گزارش دريافتی از مجموعه مسيحيان فارسی زبان ، روز چهارشنبه ۲۵ فروردين، تعدادی از افراد لباس شخصی که خود را ماموران اداره اطلاعات معرفی ميکردند در يورش به يک کليسای خانگی در کرج ضمن تهديد افراد حاضر در آنجا ، کشيش اين جمع کليسای خانگی به نام "بهنام ايرانی" را مورد ضرب و شتم و ناسزا قرار داده و پس از بازداشت وی را به مکان نامعلومی انتقال دادند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش ارسالی حاکی است که در اين جمع خانگی ۱۰ نفر از جوانان مسيحی ساکن کرج دور هم گرد آمده بودند و ماموران ضمن بازداشت کليه افراد حاضر در همان مکان، از تمامی افراد ضمن بازجويی خواسته شده بودند که فرم هايی را که با سوالاتی مبنی بر چگونگی و توسط چه کسی به مسيحيت گرويدن ؟؛ و اينکه هدفشان از مسيحی شدن و چه کسی آنان را تعميد داده است را پر کنند.
همچنين کليه افراد را ضمن تهديد مبنی بر اينکه در يک جلسه غير قانونی کليسايی شرکت کرده اند، تاکيد نمودند که در روزهای آينده با تماس با آنان جهت پاسخگويی و بازجويی بيشتر به اداره اطلاعات کرج مراجعه نمايند.
به گزارش ميزان خبر ماموران امنيتی پس از بازداشت و انتقال کشيش "بهنام ايرانی" به مکانی نامعلوم ، بلافاصله در همان روز به منزل مسکونی ايشان واقع در کرج مراجعه نموده و به دليل عدم حضور هيچ يک از اعضاء خانواده ، اقدام به شکستن در و قفل خانه می کنند و ضمن تفتيش و بازرسی و تخريب برخی لوازم منزل، وسايل شخصی ايشان بهمراه کليه تابلوها و تصاوير حضرت عيسی (ع)، کتابهای انجيل ، کامپيوتر، دوربين فيلمبرداری ،جزوات ... را در نبود هيچ يک از اعضاء خانواده ضبط و با خود می برند.
با وجود پيگيری خانواده آقای بهنام ايرانی و مراجعات مکرر آنها به اداره اطلاعات کرج ، تا کنون خبری مبنی بر نوع اتهام و محل نگهداری و وضعيت ايشان به دست نيامده است . اما شنيده ها حاکی از آن است که وی در حال حاضر در اداره اطلاعات، واقع در انتهای خيابان ششم گوهر دشت تحت بازداشت بسر می برند.
نامبرده پيش از اين نيز در سال ۱۳۸۴ از سوی نيروهای امنيتی دستگير و مدت يک ماه را در بازداشت بسر برد و پس از محکوم شدن به ۵ سال حبس تعزيزی از سوی دادگاه انقلاب، از زندان آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016